Placówka_pocztowa2.jpg Placówka_pocztowa2.jpg

Poczta Polska dostępna dla klientów 24h

W najbliższy weekend ponownie będzie można skorzystać z usług pocztowych w 14 całodobowych placówkach. Poczta Polska stosując się do wszystkich rygorów sanitarnych, przywraca  godziny otwarcia swoich punktów, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego.

Całodobowe placówki czynne są już w: Białymstoku (UP 1 przy ul. Warszawskiej 10),  Bydgoszczy (UP 1 przy ul. Jagiellońskiej 6), Katowicach (UP 1 przy ul. Pocztowej 9), Kielcach (UP 1 przy Pl. Niepodległości 2), Krakowie (UP 53 przy ul. Lubicz 4), Lublinie (UP 1, przy ul. Krakowskie Przedmieście 50), Łodzi (UP 40 przy Al. Włókniarzy 227), Olsztynie (UP 2 przy ul. Partyzantów 39), Rzeszowie (UP 2 przy ul. Adama Asnyka 9), Toruniu (UP 1 przy Rynku Staromiejskim 15),  Włocławku (UP 1 przy Al. Chopina 54) oraz we Wrocławiu (UP 32 przy Rynku 28). W Warszawie czynne są dwie całodobowe placówki – Poczta Główna (UP 1) przy ul. Świętokrzyskiej 31/33 oraz  Urząd Pocztowy nr 4 przy ul. Targowej 73.

W mijającym tygodniu zdecydowana większość placówek pocztowych powróciła do normalnych godzin otwarcia. Z usług pocztowych można także korzystać w punktach znajdujących się w galeriach handlowych.

W ramach ograniczania ryzyka zakażenia koronawirusem, we wszystkich placówkach Poczty Polskiej obowiązują rygory sanitarne. W placówce może przebywać określona liczba klientów - po dwie osoby na każde czynne okienko. Na pocztach obowiązują nadal strefy bezpieczeństwa, wyznaczające w jakiej odległości należy ustawić się przed okienkiem. Zmniejszenie dystansu możliwe jest wyłącznie na prośbę pracownika obsługi.

Załączniki

Placówka_pocztowa2.jpg

Placówka_pocztowa2.jpg

jpg 528,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.