Poczta Polska dostarcza przesyłki i katalogi dla bonprix

Poczta Polska podpisała umowę z liderem sprzedaży wysyłkowej, firmą bonprix. Umowa obejmuje nadawanie przesyłek z towarami zamówionymi przez klientów bonprix i wysyłanie katalogów z ofertą firmy.

Współpraca Poczty Polskiej z bonprix Sp. z o.o to miesięcznie setki tysięcy przesyłek z produktami kupionymi w bonprix i około miliona przesyłek handlowych z katalogami firmy.

Firma bonprix jest obecnie największym nadawcą przesyłek biznesowych w Poczcie Polskiej i jednym z największych nadawców w innej usłudze - przesyłce handlowej.

Poczta Polska i bonprix podpisały dwuletnią umowę obejmującą wysyłkę przesyłek handlowych i przesyłek biznesowych. Pierwsza z zakontraktowanych usług zapewnia firmie bonprix możliwość wysyłania katalogów z ofertą do klientów na terenie całego kraju, bez względu na miejsce zamieszkania adresata. Katalog, który jest nośnikiem oferty bonprix wysyłany jest zarówno do obecnych jak i potencjalnych klientów, trafia do milionów gospodarstw domowych w całej Polsce. W ramach drugiej usługi klienci mogą korzystać zarówno z przesyłki doręczanej pod adres jak i przesyłki z opcją odbiór w punkcie, odbieranej z dogodnej lokalizacji placówki pocztowej.

Zaproponowaliśmy naszemu klientowi satysfakcjonujące obie strony warunki cenowe. Poczta Polska została także pozytywnie oceniona pod względem terminowości doręczania przesyłek i w zakresie bezpieczeństwa przesyłek – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.

Firma bonprix należy do grupy firm wysyłkowych, których specyfika działalności powoduje generowanie dodatkowego obrotu dla Poczty Polskiej poprzez uruchamianie tzw. efektu mnożnika. Klient poprzez obrót przesyłek z zawartością reklamową generuje popyt na pozostałe usługi pocztowe, takie jak przesyłki biznesowe, przesyłki kurierskie, przesyłki listowe nierejestrowane i polecone czy usługi finansowe.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.