Poczta Polska dostarcza przesyłki i katalogi dla bonprix
Poczta Polska podpisała umowę z liderem sprzedaży wysyłkowej, firmą bonprix. Umowa obejmuje nadawanie przesyłek z towarami zamówionymi przez klientów bonprix i wysyłanie katalogów z ofertą firmy.
Współpraca Poczty Polskiej z bonprix Sp. z o.o to miesięcznie setki tysięcy przesyłek z produktami kupionymi w bonprix i około miliona przesyłek handlowych z katalogami firmy.
Firma bonprix jest obecnie największym nadawcą przesyłek biznesowych w Poczcie Polskiej i jednym z największych nadawców w innej usłudze - przesyłce handlowej.
Poczta Polska i bonprix podpisały dwuletnią umowę obejmującą wysyłkę przesyłek handlowych i przesyłek biznesowych. Pierwsza z zakontraktowanych usług zapewnia firmie bonprix możliwość wysyłania katalogów z ofertą do klientów na terenie całego kraju, bez względu na miejsce zamieszkania adresata. Katalog, który jest nośnikiem oferty bonprix wysyłany jest zarówno do obecnych jak i potencjalnych klientów, trafia do milionów gospodarstw domowych w całej Polsce. W ramach drugiej usługi klienci mogą korzystać zarówno z przesyłki doręczanej pod adres jak i przesyłki z opcją odbiór w punkcie, odbieranej z dogodnej lokalizacji placówki pocztowej.
– Zaproponowaliśmy naszemu klientowi satysfakcjonujące obie strony warunki cenowe. Poczta Polska została także pozytywnie oceniona pod względem terminowości doręczania przesyłek i w zakresie bezpieczeństwa przesyłek – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.
Firma bonprix należy do grupy firm wysyłkowych, których specyfika działalności powoduje generowanie dodatkowego obrotu dla Poczty Polskiej poprzez uruchamianie tzw. efektu mnożnika. Klient poprzez obrót przesyłek z zawartością reklamową generuje popyt na pozostałe usługi pocztowe, takie jak przesyłki biznesowe, przesyłki kurierskie, przesyłki listowe nierejestrowane i polecone czy usługi finansowe.