Poczta Polska doręczy przesyłki dla PGE Obrót SA
Poczta Polska podpisała umowę na odbiór i doręczanie korespondencji służbowej z PGE Obrót SA – to wynik przetargu ogłoszonego przez spółkę z grupy PGE. Wartość kontraktu to ponad 4 mln złotych w ciągu 1 roku.
Poczta Polska podpisała także umowy na świadczenie usług pocztowych na rzecz m. in. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. W przypadku umowy z ZUS, Poczta Polska pokonała w przetargu konsorcjum firm z InPostem na czele. Wartość wszystkich tych umów przekracza 260 mln złotych.
- Poczta Polska osiąga coraz lepsze wyniki w rywalizacji o masowych nadawców. Spółka wygrywa przetargi, gdzie proponuje ofertę biznesowo korzystniejszą od konkurentów – podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu ds. klienta biznesowego i instytucjonalnego w Poczcie Polskiej. Klienci doceniają Pocztę Polską jako bezpiecznego kontrahenta dbającego o minimalizowanie kosztów po stronie podmiotów, dla których operator świadczy usługi. – dodaje Łukasz Gołębiowski.
Poczta Polska realizuje strategię
Poczta Polska skutecznie walczy o rynek dla firm. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na rynku klienta biznesowego i instytucjonalnego przynoszą efekty. W ostatnim czasie Poczta Polska pozyskała ważnych klientów na rynku usług listowych i paczkowych. Są to przedsiębiorstwa z branż telekomunikacyjnej, kosmetycznej, a także instytucje finansowo-bankowe i duże sieci handlowe. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. Działania te prowadzone są w ramach konsekwentnej realizacji Strategii Poczty Polskiej.