Poczta Polska doręczy przesyłki dla PGE Obrót SA

Poczta Polska podpisała umowę na odbiór i doręczanie  korespondencji służbowej z PGE Obrót SA – to wynik przetargu ogłoszonego przez spółkę z grupy PGE. Wartość kontraktu to ponad 4 mln złotych w ciągu 1 roku.

Poczta Polska podpisała także umowy na świadczenie usług pocztowych na rzecz m. in. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.  W przypadku umowy z ZUS, Poczta Polska pokonała w przetargu konsorcjum firm z InPostem na czele. Wartość wszystkich tych umów przekracza 260 mln złotych.

- Poczta Polska osiąga coraz lepsze wyniki w rywalizacji o masowych nadawców. Spółka wygrywa przetargi, gdzie proponuje ofertę biznesowo korzystniejszą od konkurentów – podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu ds. klienta biznesowego i instytucjonalnego w Poczcie Polskiej. Klienci doceniają Pocztę Polską jako bezpiecznego kontrahenta dbającego o minimalizowanie kosztów po stronie podmiotów, dla których operator świadczy usługi. – dodaje Łukasz Gołębiowski.


Poczta Polska realizuje strategię

Poczta Polska skutecznie walczy o rynek dla firm. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na rynku klienta biznesowego i instytucjonalnego przynoszą efekty. W ostatnim czasie Poczta Polska pozyskała ważnych klientów na rynku usług listowych i paczkowych. Są to przedsiębiorstwa z branż telekomunikacyjnej, kosmetycznej, a także instytucje finansowo-bankowe i duże sieci handlowe. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. Działania te prowadzone są w ramach konsekwentnej realizacji Strategii Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.