Poczta Polska dołącza do e-Izby!

Izba Gospodarki Elektronicznej od początku swojego istnienia realizuje kilkanaście projektów zarówno skierowanych do biznesu, jak i do konsumentów. Teraz w szeregi członkowskie e-Izby wstąpiła Poczta Polska, która podejmowała wcześniej współpracę z e-Izbą o charakterze projektowym.

– Poczta współpracuje z Izbą Gospodarki Elektronicznej od samego początku jej istnienia, zrealizowaliśmy wspólnie kilka projektów, można więc powiedzieć że oficjalne przystąpienie do e-Commerce Polska było jedynie kwestią czasu – wyjaśnia Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. eCommerce w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu, w tym e-handlu. – Poczta Polska dla eCommerce to obecnie znacznie więcej niż usługi logistyczne, rozwijamy parasolową usługę, która łączy dystrybucję paczek z usługami finansowo-ubezpieczeniowymi oraz e-usługami – dodaje Cynowski.

Poczta identyfikuje się z celami realizowanymi przez eIzbę, w tym koncentracji na rozwoju polskiej branży eCommerce. Przy wsparciu i zaangażowaniu członków e-Izby prowadzona jest kampania społeczno- edukacyjna „Kupuję w Internecie”, której zadaniem jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne. Druga edycja akcji została ponownie objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki.

– Poczta Polska współpracowała z Izbą przy zeszłorocznej edycji „Kupuję w Internecie”. To bardzo ważne i cenne, że w tworzenie podstaw merytorycznych zarówno dla branży, jak i konsumentów zaangażowani są eksperci mający doświadczenia z różnych gałęzi e-commerce – komentuje Patrycja Sass–Staniszewska, Członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej

Członkowie e-Izby mogą bezpłatnie uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych przez e-Izbę – konferencjach, warsztatach, seminariach, zarówno jako uczestnicy, jak również prelegenci / paneliści. Dodatkowo wszyscy przedsiębiorcy zrzeszeni w szeregach e-Izby mają dostęp do najnowszych polskich i europejskich raportów badawczych.

Firmy zrzeszone w e-Izbie mają możliwość czynnego uczestnictwa w projektach e-Izby. Funkcjonuje 7 grup merytorycznych o różnych profilach ( promocja, edukacja, legislacja, dystrybucja i logistyka, e-usługi, e-badania, e-płatności), w ramach których przygotowane są rekomendacje prawne, programy szkoleniowe dla e-biznesu i konsumentów, akcje edukacyjne i promocyjne.

Więcej o e-Izbie: ecommercepolska.pl

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.