shopee2 shopee2

Poczta Polska będzie doręczać przesyłki z Polski oferowane na platformie Shopee

Od kwietnia br. – poszerzając współpracę z jedną z największych platform eCommerce działającą m.in. na rynku europejskim – Poczta Polska będzie doręczać zamawiane za jej pośrednictwem przesyłki z towarami od lokalnych, polskich sprzedawców. Przypominamy, że Poczta Polska została strategicznym partnerem Shopee pod koniec ubiegłego roku.

Poprzez rozszerzenie współpracy, dotychczasowe partnerstwo Poczty Polskiej i Shopee stało się kompleksowe. Oferujemy naszemu klientowi rozwiązania dostosowane do charakteru międzynarodowej platformy, umożliwiające korzystanie z bezpiecznego i wygodnego sposobu doręczenia i odbioru przesyłek pochodzących od zagranicznych i naszych rodzimych przedsiębiorców. Wpisujemy się także w potrzeby i oczekiwania kupujących za pośrednictwem Shopee – powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Od kwietnia br. kupujący mogą korzystać z doręczania przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej zarówno dla zakupów pochodzących od sprzedawców zagranicznych, jak i sprzedawców krajowych. Przesyłki od sprzedawców z Polski będą doręczane do punktów odbioru w standardzie D+1 (usługa kurierska Pocztex), czyli w ciągu jednego dnia od ich nadania.

Shopee to bardzo popularna także w Polsce platforma zakupowa. Rozszerzenie współpracy to dla Poczty Polskiej szereg korzyści – zwiększenie przychodów oraz wzrost popularności naszych usług wśród młodych klientów, którzy najczęściej korzystają z tej platformy zakupowej – mówi Jacek Zimoch, z-ca dyrektora Biura Sprzedaży.

Przesyłki można będzie zamówić z doręczeniem pod adres lub do jednego z 17 tys. punktów odbioru zlokalizowanych na terenie całego kraju. Gdzie są zlokalizowane – możecie zobaczyć TU

W skład największej w Polsce sieci punktów odbioru wchodzą placówki własne Poczty Polskiej oraz punkty sieci partnerskich (m.in. Żabka, Biedronka, Lewiatan, Sklepy ABC, Delikatesy Centrum, punkty Ruch i stacje Orlen). W ramach współpracy z Shopee, Poczta Polska będzie oferować również dostawę do automatów Pocztex. Do końca br. planowane jest uruchomienie 2 tys. urządzeń.

Pocztex to flagowa usługa kurierska Poczty Polskiej uruchomiona w nowej odsłonie pod koniec ubiegłego roku. W jej ramach – za pośrednictwem strony www.pocztex.pl możliwe jest wygodne i szybkie nadawanie, opłacanie i śledzenie przesyłek. Klienci mogą także samodzielnie wygenerować i wydrukować etykiety adresowe, w tym etykiety z opcją późniejszego dokonania płatności – np. u kuriera albo w placówce pocztowej. Poczta Polska podpisała także umowę na wdrożenie kompleksowego rozwiązania informatycznego, obejmującego aplikację mobilną na smartfony oraz, dla osób korzystających z komputerów, dostęp do dedykowanego Panelu Klienta.

Rozwój oferty kurierskiej i budowanie silnej pozycji konkurencyjnej w segmencie e-Commerce to jeden z priorytetów dla Poczty Polskiej. Zgodnie z przyjętymi założeniami, celem do 2024 r. jest podwojenie przychodów Spółki z segmentu KEP.

Załączniki

shopee2

shopee2

png 903,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.