neoznaczek_1.jpg neoznaczek_1.jpg

Poczta Polska: 2,4 mln znaczków pocztowych kupiono w 2019 roku na envelo.pl

Z roku na rok coraz więcej Polaków robi zakupy w sklepach internetowych. Także coraz więcej osób korzysta z usług oferowanych przez Pocztę Polską na platformie Envelo.pl. Z danych za 2019 rok wynika, że klienci najchętniej kupowali w sieci znaczki pocztowe.

Osoby lub firmy zainteresowane zakupem artykułów pocztowych bez wychodzenia z domu lub biura mogą skorzystać z usługi neoznaczek na www.envelo.pl, należącej do spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe z Grupy Poczty Polskiej. Okazuje się, że odwiedzający witrynę najczęściej decydują się na zakup znaczka pocztowego. W ubiegłym roku kupili w ten sposób blisko 2,4 mln sztuk.

- Dynamiczny rozwój rynku e-commerce sprawia, że klienci, zarówno biznesowi, jak i indywidualni, coraz więcej aktywności, także związanych z zakupem produktów pocztowych, przenoszą do internetu. Na Envelo.pl zainteresowani nabędą je w szybki i prosty sposób. Poświęcając chwilę, można na przykład kupić potrzebną liczbę znaczków – podsumowuje Artur Wikar, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Planując zakup znaczka, nie trzeba więc odwiedzać placówki pocztowej, a wystarczy wejść na dedykowaną podstronę www.envelo.pl/znaczki-pocztowe/ . Na platformie dostępne są wszystkie rodzaje znaczków, przeznaczonych zarówno do wysyłki korespondencji krajowej, jak i zagranicznej. Za zakupy należy zapłacić online, dostępne metody płatności to przelew, karta płatnicza lub BLIK, a dla klientów umownych miesięczne rozliczenie na podstawie faktury. Po opłaceniu należności klient otrzymuje e-mail, w którym znajduje się link do pobrania znaczków i do konfiguratora wydruku. Znaczek można wydrukować na zwykłej kartce papieru, etykietach samoprzylepnych lub bezpośrednio na kopercie. Zachowuje on ważność przez rok od dnia zakupu.

Co ważne, zwłaszcza dla przedsiębiorców, znaczek kupiony przez internet można zindywidualizować. Użytkownicy zarejestrowani na platformie Envelo mogą bezpłatnie dodać do znaczka własną grafikę, prezentującą na przykład logo firmy. To ciekawy sposób na zareklamowanie swojego przedsiębiorstwa.

Załączniki

neoznaczek_1.jpg

neoznaczek_1.jpg

jpg 65,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.