poczta_polska (2).png poczta_polska (2).png

Płatności bezgotówkowe coraz chętniej wybierane przez klientów Poczty Polskiej

Poczta Polska od połowy marca do końca czerwca odnotowała wzrost płatności bezgotówkowych, zarówno w placówkach pocztowych, jak i u kurierów. Ta wygodna i dostępna forma płatności była idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie chcieli dokonywać zapłaty za usługi pocztowe w formie gotówkowej.

Od stycznia do czerwca br. w porównaniu o analogicznego okresu z 2019 r. Poczta Polska odnotowała ponad 130% wzrost transakcji BLIKiem, zaś ilość płatności kartą wzrosła o ponad 20%. Największy wzrost miesiąc do miesiąca pod względem ilości płatności kartą nastąpił w marcu br. Zauważalny jest także znaczny wzrost płatności bezgotówkowych u kurierów Poczty Polskiej, gdzie do końca czerwca br. odnotowaliśmy wzrost ilości wykonanych płatności kartą o ponad 120% w porównaniu z analogicznym okresem z 2019 r.

Dzięki wyposażeniu placówek pocztowych w terminale płatnicze udostępniamy klientom nie tylko możliwość płatności bezgotówkowych za nasze usługi, ale oferujemy także szereg innych wygodnych rozwiązań. Klienci mogą skorzystać m.in. z: płatności w walucie karty wydanej przez zagraniczny bank; wypłaty gotówki z bankowej karty płatniczej, która umożliwia wypłatę gotówki z bankowej karty płatniczej za pomocą terminala płatniczego POS; cash-backu - usługi umożliwiającej wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zapłaty za zakupy kartą płatniczą; zakupu kodów Paysafecard, które umożliwiają sprzedaż voucherów paysafecard do dokonywania płatności w serwisach internetowych.

Wszystkie powyższe usługi świadczymy we własnej sieci placówek pocztowych, z wyłączeniem agencji pocztowych, bez żadnych dodatkowych opłat naliczanych przez Pocztę Polską i dla posiadaczy kart płatniczych VISA i MasterCard.

Poczta Polska odnotowuje systematyczny wzrost ww. transakcji dokonywanych przy wykorzystaniu terminali płatniczych w placówkach pocztowych. W czerwcu w porównaniu do maja br. wzrost tych transakcji wahał się od 10% do 25%, a zakup kodów Paysafecard wzrósł o ponad 100%.

Załączniki

poczta_polska (2).png

poczta_polska (2).png

png 168,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.