Oferta walentynkowa w placówkach PP Oferta walentynkowa w placówkach PP

Placówki Poczty Polskiej z bogatą ofertą na Walentynki

Dzień św. Walentego to jedno z ulubionych świąt Polaków. Z tego powodu w sieci placówek Poczty Polskiej na terenie całego kraju jest już dostępna bogata oferta upominków walentynkowych. W tym roku obejmuje ona aż 80 atrakcyjnych pozycji z różnych kategorii. Oprócz popularnych kartek i karnetów okolicznościowych, które zwyczajowo wysyłane są z wyznaniami miłosnymi, klienci mają także do dyspozycji m.in. szeroki asortyment dedykowanych maskotek, czy koszulek z nadrukiem nawiązującym do Walentynek. Oferta będzie dostępna do 15 lutego, z myślą także o tych, którzy w ostatniej chwili będą chcieli wysłać życzenia lub kupić upominek swoim ukochanym.

Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki – dzień zakochanych, obchodzony 14 lutego. Patronem, od imienia którego wywodzi się potoczna nazwa święta, jest św. Walenty - biskup i męczennik, żyjący w III wieku, za czasów panowania w cesarstwie rzymskim Klaudiusza II Gockiego. Na zachodzie i południu Europy Walentynki są celebrowane od czasów średniowiecza. W ten wyjątkowy dzień zwyczajowo zacieśniamy więzi, pamiętając o ukochanych osobach. Składamy życzenia, wysyłamy kartki i listy zawierające wyznania miłosne, czy spędzamy wspólnie czas na romantycznych spotkaniach. 

Doskonałym uzupełnieniem życzeń walentynkowych może stać się upominek, który sprawi dodatkową przyjemność obdarowywanej osobie. 

Jak co roku w sieci Poczty Polskiej, obejmującej łącznie ok. 7,6 tys. placówek i agencji pocztowych, już od 1 lutego można nabyć atrakcyjne prezenty okolicznościowe. Tegoroczna oferta walentynkowa obejmuje łącznie ponad 80 pozycji. Szeroki wybór dostępnego asortymentu pozwoli na wybór najodpowiedniejszego prezentu. 

 Szerokie zainteresowanie naszą ofertą, jakie odnotowujemy zarówno w segmencie całorocznym, jak i segmencie upominków okolicznościowych, jednoznacznie wskazuje na dobre jej dopasowanie do oczekiwań Klientów. Systematyczny wzrost sprzedaży asortymentu w placówkach pocztowych to kierunek w stronę poprawy ich rentowności. Bardzo nas cieszy, że dla wielu Klientów staliśmy się firmą pierwszego wyboru, gdy zastanawiają się, gdzie szybko kupić upominki na różne okazje – mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S.A. 

Wśród dostępnych pozycji znajdują się dedykowane kartki i karnety okolicznościowe z życzeniami i podziękowaniami, zestawy galanteryjne, kosmetyki czy słodycze. W ofercie walentynkowej nie mogło zabraknąć maskotek, a także poduszek w kształcie serca. Dla wprowadzenia szczególnego nastroju w dniu zakochanych, klienci mogą również sięgnąć po bogaty asortyment świec zapachowych.  

Ciekawą propozycję stanowi bogata kolekcja koszulek z nadrukami w formie wyznań i podziękowań kierowanych do osób najbliższych, dostępna w różnych wariantach kolorystycznych i różnych rozmiarach. 

Prezenty walentynkowe można nabyć do 15 lutego br. 

Załączniki

Oferta walentynkowa w placówkach PP

Oferta walentynkowa w placówkach PP

png 966,3 kB Pobierz
Oferta walentykowa w placówkach PP

Oferta walentykowa w placówkach PP

jpg 3,1 MB Pobierz
Oferta walentynkowa w placówkach PP

Oferta walentynkowa w placówkach PP

jpg 4,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.