Placówki Poczty Polskiej serwują więcej napojów
Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z coraz szerszego asortymentu napojów. Do sprzedaży wprowadzone zostały wybrane produkty Pepsi, Tymbark oraz Trrick, a w części placówek są oferowane w dedykowanych im chłodziarkach.
Poczta Polska wprowadziła do całej sieci placówek rozszerzony asortyment napojów. W czerwcu pojawiło się 15 nowych pozycji. To reakcja na zwiększone potrzeby klientów w letnie miesiące. W czerwcu sprzedaż w tej kategorii produktów wzrosła o ponad 30% w porównaniu do wyników z maja br. Poczta Polska odnotowuje także ponaddwukrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do analogicznego okresu z 2017 roku.
W ramach wprowadzonego asortymentu napojów z grupy Pepsi można nabyć m.in. takie marki, jak: Pepsi, Mirinda, Lipton Ice Tea oraz 7UP w butelkach o pojemności 0,5 l oraz w puszkach o pojemności 0,33 l. W ramach nowego asortymentu produktów Tymbark klienci mogą zakupić m.in.: soki, Kubuś GO!, Kubuś Waterrr. W sprzedaży są dostępne napoje o pojemności 0,5 l, 0,3 l oraz musy o wadze 120 g. Największą popularnością spośród wprowadzonych ostatnio napojów cieszy się Pepsi oraz Lipton Ice Tea.
Wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane wprowadzonym do sprzedaży napojom. Liczba lokalizacji wyposażonych w lodówki będzie sukcesywnie rosnąć. Poczta zaoferowała klientom dostęp do tych produktów aby zapewnić chwile orzeźwienia i ochłody w najgorętsze dni w roku.
Poczta Polska w swojej strefie handlowej oferuje także np. soki Frugo, wodę mineralną Ostromecko, oranżadę Hellena, napoje izotoniczne (4Move i Oshee) oraz energy drink (Black). Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat.