strefa handlowa w placówce Poczty Polskiej strefa handlowa w placówce Poczty Polskiej

Placówki Poczty Polskiej serwują więcej napojów

Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z coraz  szerszego asortymentu napojów. Do sprzedaży wprowadzone zostały  wybrane produkty Pepsi, Tymbark oraz Trrick, a w części placówek są oferowane w dedykowanych im chłodziarkach.

Poczta Polska wprowadziła do całej sieci placówek rozszerzony asortyment napojów. W czerwcu pojawiło się 15 nowych pozycji. To reakcja na  zwiększone potrzeby klientów w letnie miesiące. W czerwcu sprzedaż w tej kategorii produktów wzrosła o ponad 30% w porównaniu do wyników z maja br. Poczta Polska odnotowuje także ponaddwukrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do analogicznego okresu z 2017 roku.

W ramach wprowadzonego asortymentu napojów z grupy Pepsi można nabyć m.in. takie marki, jak: Pepsi, Mirinda, Lipton Ice Tea oraz 7UP w butelkach o pojemności 0,5 l oraz w puszkach o pojemności 0,33 l. W ramach nowego asortymentu produktów Tymbark klienci mogą zakupić m.in.: soki, Kubuś GO!, Kubuś Waterrr. W sprzedaży są dostępne napoje o pojemności 0,5 l, 0,3 l oraz musy o wadze 120 g. Największą popularnością spośród wprowadzonych ostatnio napojów cieszy się Pepsi oraz Lipton Ice Tea.

Wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane wprowadzonym do sprzedaży napojom. Liczba lokalizacji wyposażonych w lodówki będzie sukcesywnie rosnąć. Poczta zaoferowała klientom dostęp do tych produktów aby zapewnić chwile orzeźwienia i ochłody w najgorętsze dni w roku.

Poczta Polska w swojej strefie handlowej oferuje także np. soki Frugo, wodę mineralną Ostromecko, oranżadę Hellena, napoje izotoniczne (4Move i Oshee) oraz energy drink (Black). Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat.

 

Załączniki

strefa handlowa w placówce Poczty Polskiej

strefa handlowa w placówce Poczty Polskiej

jpg 4,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.