placówka pocztowa placówka pocztowa

Placówki pocztowe z ofertą nowego ubezpieczenia na wypadek nowotworu i chorób układu krążenia

W placówkach Poczty Polskiej można skorzystać z najnowszej oferty Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. W ramach produktu „Spokojne Życie” istnieje możliwość rozszerzenia ochrony o ubezpieczenie ONKO – najnowszy pakiet zapewniający wsparcie finansowe i pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub chorób układu krążenia. Poprzez dystrybucję produktów ubezpieczeniowych i bankowych, a także szeroką ofertę produktów handlowych, Poczta Polska zmierza w kierunku systematycznego podnoszenia rentowności swoich placówek.

W placówkach Poczty Polskiej można uzyskać informacje w zakresie doboru oferty ubezpieczeń pocztowych i zawrzeć umowę sprofilowaną pod indywidualne oczekiwania konsumenckie.

– Poza usługami pocztowymi i bankowymi udostępniamy naszym klientom możliwość skorzystania z produktów ubezpieczeniowych. Oferta ubezpieczeń PTUiŻ zapewnia wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach życiowych, niejednokrotnie niemożliwych do przewidzenia. Dodatkową jej zaletą jest szeroka dostępność, gdyż dystrybucja odbywa się poprzez placówki Poczty Polskiej, rozlokowane także w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.   

Od sierpnia br. klienci placówek zawierający umowę ubezpieczenia „Spokojne Życie” Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., mogą rozszerzyć zakres ochrony o nowy pakiet ONKO.

Pakiet ONKO to przede wszystkim wypłata świadczenia pieniężnego w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub zawału serca albo udaru mózgu. Dodatkowo, w ramach świadczeń assistance, ubezpieczony może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład w przygotowywaniu posiłków i zapewnianiu zakupów. Assistance to również organizacja rehabilitacji w domu (w tym zapewnienie koniecznego sprzętu rehabilitacyjnego) lub w ośrodku rehabilitacyjnym.

Assistance medyczny ONKO obejmuje możliwość skorzystania z:

  • konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji medycznej,
  • badań profilaktycznych,
  • infolinii medycznej związanej z chorobami i o hospicjach oraz dedykowaną infolinię – Doradca w chorobie,
  • drugiej krajowej opinii medycznej,
  • rehabilitacji,
  • pomocy psychologa,
  • wizyty pielęgniarskiej po hospitalizacji (w tym opatrunki, zastrzyki, podanie leków, pomiar ciśnienia i tętna),
  • transportu medycznego,
  • konsultacji dietetyka,
  • dostarczenia leków,
  • pomocy domowej po hospitalizacji,
  • zakwaterowania osoby towarzyszącej w hotelu podczas pobytu Ubezpieczonego w szpitalu,
  • organizacji i dostarczenia sprzętu rehabilitacyjnego
  • dodatkowo, w przypadku nowotworu, usługa Assistance obejmuje również organizację i  dofinasowanie zakupu peruki lub protezy.

Umowę ubezpieczenia można zawrzeć także w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich, a więc bez konieczności podróżowania do dużych miast. Zaletą oferty ubezpieczeń pocztowych jest jej dostępność w ok. 5 tysiącach placówek, rozlokowanych na terenie całego kraju. Poczta Polska, poprzez dystrybucję produktów bankowych i ubezpieczeniowych, a także ofertę dostępnych na terenie urzędów produktów handlowych, zmierza w kierunku systematycznego podnoszenia rentowności swoich placówek.

Załączniki

placówka pocztowa

placówka pocztowa

jpg 460,6 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.