Babcia i Dziadek Biuro Prasowe Babcia i Dziadek Biuro Prasowe

Placówki pocztowe z ofertą na Dzień Babci i Dzień Dziadka

Tegoroczna oferta upominków z okazji Dnia Babci oraz Dnia Dziadka obejmuje ponad 160 propozycji z wielu różnych kategorii. Do wyboru są m.in.: wydawnictwa książkowe, karnety okolicznościowe, zestawy galanteryjne, kosmetyki czy słodycze. Szeroka segmentacja produktowa daje możliwość wyboru najodpowiedniejszego podarunku dla bliskiej osoby.

21 i 22 stycznia to wyjątkowe daty, będące okazją do podziękowania oraz złożenia życzeń osobom z rodzinnego kręgu. Doskonałym dodatkiem do życzeń może stać się efektowny upominek, wręczony najbliższym z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. W szerokiej sieci placówek Poczty Polskiej udostępniono bogatą listę propozycji prezentów, dedykowanych obu świętom.  

Klienci odwiedzający placówki pocztowe mają do dyspozycji ponad 160 atrakcyjnych pozycji, z różnych kategorii, w tym prawie 30 rodzajów kartek i karnetów dedykowanych właśnie tej okoliczności. Jako prezenty można nabyć również wydawnictwa książkowe, kosmetyki, słodycze, świece dekoracyjne, ramki i albumy na zdjęcia, galanterię skórzaną i tekstylia kuchenne. Szerokie zróżnicowanie asortymentu daje możliwość wyboru najodpowiedniejszej propozycji dla osoby obdarowywanej.  

− Na Klientów naszych placówek czekają różnorodne, przydatne produkty: od karnetów okolicznościowych i artykułów biurowych, po szeroką gamę książek i upominków na każdą okazję. Staramy się na bieżąco odpowiadać w tym zakresie na oczekiwania konsumentów. W wielu miejscowościach jedynie w naszych placówkach można zapoznać się, na przykład, z najnowszą ofertą wydawniczą − mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. 

Prezenty na Dzień Babci i Dzień Dziadka można nabyć do 24 stycznia br. Od lutego rusza sprzedaż produktów walentynkowych. Fundamentem oferty handlowej w placówkach pozostają nadal towary pocztowe: koperty, opakowania kartonowe, zestawy opakowaniowe, taśmy, kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe.

Poczta Polska, dzięki największej w kraju sieci placówek, dociera z ofertą do szerokiego grona klientów. Przy okazji wizyty w placówce, można skorzystać z bogatego asortymentu artykułów na różne okazje.  

Załączniki

oferta w placówkach pocztowych

oferta w placówkach pocztowych

jpg 114,8 kB Pobierz
placówka pocztowa

placówka pocztowa

jpg 848,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.