PKP Intercity testuje sprzedaż biletów w placówkach Poczty Polskiej

PKP Intercity testuje nowy kanał sprzedaży biletów. Ruszył pilotaż realizowany we współpracy z Pocztą Polską. Projekt potrwa 3 miesiące i obejmie 37 wybranych placówek z 3 województw.

Już od dziś w wybranych placówkach Poczty Polskiej będzie można kupić bilet na pociąg PKP Intercity. Klienci będą mogli skorzystać z oferty dostępnej za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży e-IC.
Chcemy ułatwiać naszym klientom zakup biletów. Sprzedaż w placówkach Poczty Polskiej to rozwiązanie dla tych, którzy mają bliżej do placówki, niż niekiedy do dworca kolejowego – wyjaśnia Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. Testy potrwają pół roku i po tym okresie wspólnie zdecydujemy czy wdrożymy rozwiązanie w pozostałych punktach naszego partnera w całym kraju. – dodaje Zuzanna Szopowska

W ramach testów podróżni będą mogli kupić bilety w 37 placówkach Poczty Polskiej na terenie 3 województw: śląskiego (18 placówek), dolnośląskiego (8 placówek) i podlaskiego (11 placówek). W kilku z wytypowanych miast (Łapy, Suwałki, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry, Oborniki Śląskie, Świebodzice, Żmigród) PKP Intercity nie prowadziło do tej pory sprzedaży biletów w kasach, tak więc będzie to dodatkowe udogodnienie.

 – Poczta Polska to firma, która dociera do każdego zakątka naszego kraju. Jesteśmy blisko naszych klientów stąd każde rozwiązanie, które pozwala im załatwiać w placówkach różnego rodzaju dodatkowe usługi i sprawy jest dla nas atrakcyjne. – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Dodatkowo, w wytypowanych placówkach podróżni mogą uzyskać informacje o połączeniach i ofertach promocyjnych PKP Intercity, otrzymać fakturę VAT do zakupionego biletu, bądź złożyć w formie pisemnej reklamację.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.