PGE ponownie klientem Grupy Poczty Polskiej. Nowoczesna usługa dla energetyków
Grupa Poczty Polskiej podpisała dwuletni kontrakt z największą polską spółką energetyczną, PGE Obrót SA. Wartość umowy to prawie 50 mln zł. Grupa Poczty pokonała rywali oferując nowoczesną i kompleksową usługę hybrydową polegającą na wydruku, kopertowaniu, dostarczaniu oraz zarządzaniu zwrotami korespondencji, w oparciu o platformę Envelo. Kontrakt realizowany był do tej pory przez prywatne firmy pocztowe, dla których PGE Obrót S.A. było jednym z największych klientów biznesowych. PGE to kolejna spółka energetyczna, którą Poczta Polska w ostatnim czasie odzyskała od konkurencji.
- Wygranie przetargu jest potwierdzeniem skuteczności biznesowej Poczty Polskiej. Odebranie Klienta dotychczasowemu wykonawcy, to kolejny dowód widocznej na rynku tendencji powrotu do usług Poczty Polskiej firm, które wcześniej zdecydowały się na współpracę z operatorami konkurencyjnymi – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.
Zadanie wymaga od Grupy Poczty Polskiej pełnej integracji systemowej i udostępnienia Klientowi dedykowanego portalu. Dzięki temu PGE Obrót S.A. uzyska narzędzia informatyczne umożliwiające wygodne i szybkie zarządzanie procesem wydruku. Dostawcą tego rozwiązania będzie Poczta Polska Usługi Cyfrowe poprzez platformę Envelo.
Grupa Poczty Polskiej zaoferowała PGE Obrót S.A. usługę gdzie jedyną czynnością po stronie klienta będzie dostarczenie korespondencji w formie elektronicznej, którą Poczta Polska następnie wydrukuje, zapakuje do kopert oraz dostarczy pod wskazany adres. – Wiemy, jak ważne jest dobre zrozumienie oczekiwań klientów i świadczenie usług, które wspierają i ułatwiają prowadzenie biznesu – podkreśla Łukasz Gołębiowski.
Poczta Polska skutecznie walczy o klientów biznesowych. Intensywne działania Spółki na tym rynku przynoszą efekty. W 2013 r. Spółka wygrała prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł. Trend ten jest kontynuowany i w tym roku.