PP Packeta PP Packeta

Packeta rozszerza współpracę z Pocztą Polską

Packeta, działająca w Polsce globalna, logistyczna platforma dla e-commerce, poszerza współpracę z Pocztą Polską. Klienci zyskają możliwość odbioru przesyłki z zagranicznych e-sklepów w sieci punktów odbioru Poczty Polskiej – Pocztex PUNKT (ponad 17 tys. punktów).

Od początku swojej działalności na naszym rynku Packeta oferuje polskim e-sklepom możliwość wysyłania przesyłek do zagranicznych odbiorców w konkurencyjnych cenach, ułatwiając tym samym ekspansję rodzimym sklepom internetowym poza granicami kraju. Współpraca z Pocztą Polską to z kolei wyjście naprzeciw potrzebom polskich klientów, którzy chcieliby robić zakupy w sklepach internetowych działających w innych krajach. Mogą oni wybrać opcję odbioru przesyłki za pośrednictwem usługi Pocztex PUNKT i wygodnie odebrać przesyłkę w ponad 17 tys. punktach na terenie całego kraju.

Packeta realizuje dostawy w 34 krajach – obecna jest w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie, między innymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Oznacza to, że jeśli e-sklep zlokalizowany jest np. w Czechach czy na Węgrzech i ma podpisaną umowę z Packetą, to konsument może złożyć w nim zamówienie i wygodnie odebrać swoje zakupy bezpośrednio w placówce pocztowej lub dedykowanych punktach odbioru Poczty Polskiej, bez dodatkowych opłat.

Poczta Polska dysponuje siecią ponad 17 000 punktów odbioru - poza własnymi placówkami zlokalizowanymi także na stacjach paliw Orlen, kioskach i salonikach Ruch oraz najpopularniejszych sklepach detalicznych, takich jak Żabka, Lewiatan, ABC czy Delikatesy Centrum, posiada również automaty paczkowe zlokalizowane m.in. w wybranych placówkach pocztowych i sklepach sieci Biedronka.

Zgodnie z założoną przez nas strategią, w ostatnim czasie intensywnie rozszerzamy działania o współpracę z kolejnymi firmami. Dzięki pozyskaniu nowych partnerów biznesowych oraz rozszerzaniu współpracy z dotychczasowymi, Poczta Polska dysponuje największą w kraju siecią ponad 17 tys. punktów odbioru. Ponadto Spółka intensywnie pracuje nad rozbudową sieci własnych, zewnętrznych automatów paczkowych. Partnerstwo z Packetą jest więc kolejnym krokiem potwierdzającym, że świadczymy usługi kurierskie na wysokim poziomie – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Rynek e-commerce na całym świecie wciąż prężnie się rozwija. Dziś to miejsce, do którego swobodny dostęp chce mieć każdy użytkownik internetu. Cały czas intensyfikujemy działania na polskim rynku, czego efektem jest rozszerzenie współpracy z Pocztą Polską. W ten sposób dajemy polskim konsumentom możliwość korzystnych cenowo dostaw z zagranicznych e-sklepów do punktów odbioru Pocztex PUNKT mówi Justyna Andreas, Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland.

Współpraca Packety z Pocztą Polską to kolejny krok w rozwoju firmy na polskim rynku. W 2021 roku Packeta dostarczyła przeszło 73 miliony paczek i osiągnęła obroty na poziomie ponad 200 mln euro. Firma świadczy też szeroki wachlarz usług doradczych dla sklepów online, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach. Packeta posiada w naszym kraju dwa magazyny – w Warszawie i Cieszynie, planuje otwarcie kolejnych obiektów.

Załączniki

PP Packeta

PP Packeta

jpg 181,5 kB Pobierz
Pocztex-4

Pocztex-4

jpg 11,2 MB Pobierz
Pocztex-3

Pocztex-3

jpg 9,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.