Wielkanoc bp Wielkanoc bp

Oferta wielkanocna w placówkach pocztowych

Poczta Polska odnotowuje coraz lepsze wyniki w zakresie sprzedaży towarów handlowych. W porównaniu wyników za rok 2022 do 2021, sprzedaż wzrosła o ponad 6%. Spółka odnotowała przede wszystkim wzrost sprzedaży w zakresie m.in. towarów okolicznościowych, herbat, napojów czy kosmetyków.

W Poczcie Polskiej dostępna jest już kolejna oferta sezonowa. Tym razem w placówkach można kupić produkty związane z Wielkanocą – z motywami religijnymi i świeckimi, przydatne do przygotowania i celebracji świąt, a także do wykorzystania przez cały rok. Oferta dostępna jest do 14 kwietnia br.

W asortymencie wielkanocnym dostępne są m.in. pocztówki, kartki i karnety świąteczne. Łącznie to ok. 50 wzorów – religijnych i świeckich – w cenie od 2,3 zł do 13,75 zł. Prócz nich oferowanych jest wiele produktów dekoracyjnych: filcowe koszyczki i zające, ozdobne pisanki, świeczki, poszewki na poduszki, zawieszki, świece, w tym zapachowe i wkłady LED oraz serwetki dekoracyjne (także do koszyczka wielkanocnego), serwety, bieżniki, obrusy. W placówkach można zakupić także artykuły do tworzenia dekoracyjnych pisanek (m.in. koszulki termokurczliwe, owijki, naklejki).

Poczta Polska umożliwia również zakup świątecznych upominków dla najmłodszych oraz artykułów, które pozwolą przybliżyć dzieciom tradycje wielkanocne. Placówki oferują maskotki (misie, zające, kaczki), śmingusówki i pistolety na wodę, ale także pisanki do ozdabiania, naklejki, malowanki, megakolorowanki, kolorowanki wodne, piaskowe obrazki, zdrapywanki, a nawet unikalne 100-elementowe puzzle (Droga Krzyżowa Pana Jezusa i Zmartwychwstanie Pana Jezusa). 

Wraz z ofertą wielkanocną Poczta Polska rozszerza także zakres produktów, które będą dostępne w placówkach nie tylko w najbliższym czasie – książeczki o wielkich Polakach, o emocjach, ekologii i ochronie środowiska oraz książeczki z zagadkami i figurkami. 

Poczta Polska dba o atrakcyjność oferty handlowej dostępnej w placówkach. Uważnie analizujemy co cieszy się zainteresowaniem naszych klientów, pamiętamy też o tradycjach, dlatego na pocztach mamy duży wybór kartek świątecznych. Zależy nam, aby dostępne produkty były atrakcyjne dla różnych grup odbiorców – osób, które przychodzą do nas po książki i poradniki, poszukują upominków okolicznościowych, artykułów piśmienniczych i opakowań na różnego typu przesyłki – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.

Od 3 kwietnia w sieci sprzedaży Poczty Polskiej pojawi się asortyment związany z I Komunią Świętą, a od 17 kwietnia towary patriotyczne związane z 1 i 3 maja.

Poczta Polska odnotowuje coraz lepsze wyniki w zakresie sprzedaży towarów handlowych. W porównaniu rok do roku – 2021 vs. 2022 – sprzedaż wzrosła o ponad 6%. Spółka odnotowała przede wzrost sprzedaży w zakresie m.in. towarów okolicznościowych, herbat, napojów czy kosmetyków.

W 2023 roku Poczta Polska stawia na zwiększenie i rozszerzenie asortymentu handlowego oraz sprzedaż książek. Już teraz w placówkach można kupić nowości, najpopularniejsze tytuły książkowe a także tytuły niszowych wydawnictw oraz szereg pozycji książkowych dla dzieci – kartonówki, książki z obrazkami, bajki, słowniki, a także książeczki edukacyjne, książeczki do uzupełniania i rozwiązywania zadań oraz kolorowanki w różnych formatach. 

Załączniki

IMG 0014

IMG 0014

jpg 351,4 kB Pobierz
IMG 00016 (14)

IMG 00016 (14)

jpg 232,4 kB Pobierz
IMG 17 (19)

IMG 17 (19)

jpg 316,2 kB Pobierz
IMG 17 (26)

IMG 17 (26)

jpg 346,9 kB Pobierz
Wielkanoc bp

Wielkanoc bp

jpg 194,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.