Oferta placowek Poczty Polskiej Dzien dziadka i babci Oferta placowek Poczty Polskiej Dzien dziadka i babci

Oferta na Dzień Babci i Dzień Dziadka dostępna w placówkach pocztowych

W placówkach pocztowych dostępna jest bogata oferta produktów całorocznych, jak również okazjonalnych, dostępnych wyłącznie w związku z ważnymi wydarzeniami i datami. Do takich bez wątpienia zalicza się święto Babci i Dziadka, obchodzone kolejno 21 i 22 stycznia.

W tym roku Klienci mogą wybrać jedną z prawie 240 pozycji asortymentowych – z wielu kategorii i w różnych przedziałach cenowych. Wśród nich są m.in. piękne kartki i karnety okolicznościowe, artykuły dekoracyjne i gadżety – poduszki ozdobne, magnesy dekoracyjne, kubki, filiżanki, słodycze, książki – hobbystyczne i z poradami zdrowotnymi, artykuły piśmiennicze czy galanteria. Upominki można zapakować w dostępne w sprzedaży torebki prezentowe i  artykuły do pakowania, a także udekorować ozdobnymi rozetkami. Oferta jest szeroka – klienci znajdą upominki dla babć i dziadków w różnym wieku i z różnymi zainteresowaniami, drobne i bardziej kosztowne prezenty do użytkowania przez długi czas i bez nadruków okolicznościowych. Ponadto w sprzedaży wciąż znajdują się kalendarze – naścienne, nabiurkowe, książkowe, które mogą stanowić świetny prezent, a z pewnością przydadzą się babciom i dziadkom.

− Produkty sezonowe to istotne uzupełnienie oferty dostępnej w placówkach pocztowych. Monitorujemy trendy sprzedażowe, aby lepiej dopasowywać produkty do oczekiwań Klientów. Na gości naszych placówek czekają różnorodne, ciekawe i przydatne fanty: od karnetów okolicznościowych i artykułów biurowych po szeroką gamę książek i upominków na każdą okazję. Wybór jest szeroki, a ceny przystępne mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Pomysł, aby obchodzić w Polsce Dzień Babci pojawił się w 1964 r., w tygodniku „Kobieta i Życie”. Dzień Dziadka obchodzimy od lat 70. ubiegłego wieku. Telewizja Polska zorganizowała wówczas konkurs na ustalenie jego daty. Finalnie zdecydowano, że będzie obchodzony dzień po święcie Babci.

Fundamentem oferty handlowej w placówkach pozostają nadal towary pocztowe: koperty, opakowania kartonowe, zestawy opakowaniowe, taśmy, kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe. Przez cały rok dostępne są także artykuły papiernicze i biurowe, zabawki, gry, książki i prasa. Sezonowo Poczta Polska oferuje produkty związane z różnymi wydarzeniami i świętami. Oferta z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka dostępna jest do 27 stycznia br.

 

Załączniki

Oferta placowek Poczty Polskiej Dzien dziadka i babci

Oferta placowek Poczty Polskiej Dzien dziadka i babci

jpg 164,1 kB Pobierz
Oferta placowek Poczty Polskiej4

Oferta placowek Poczty Polskiej4

jpg 139,0 kB Pobierz
Oferta placowek Poczty Polskiej2

Oferta placowek Poczty Polskiej2

jpg 140,4 kB Pobierz
Oferta placowek Poczty Polskiej3

Oferta placowek Poczty Polskiej3

jpg 113,6 kB Pobierz
Oferta placowek Poczty Polskiej1

Oferta placowek Poczty Polskiej1

jpg 145,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.