UP Pleszew 15 UP Pleszew 15

Nowoczesna aranżacja i dogodna lokalizacja. Urząd Pocztowy w Pleszewie przeszedł modernizację.

Urząd Pocztowy Pleszew 1, dotychczas funkcjonujący przy ul. Poznańskiej 28, został przeniesiony do nowej lokalizacji przy Al. Wojska Polskiego 35c. Dla Klientów oznacza to nowy, wyższy standard obsługi.

Dotychczasowa siedziba UP Pleszew 1 nie była przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami oraz efektywnej realizacji procesów operacyjno-logistycznych.

Z uwagi na pełnioną funkcję punktu rozdzielczo-przeładunkowego oraz miejsce wydawania przesyłek, które następnie trafiać będą do pleszewskich Klientów, nową placówkę usytuowano na obrzeżach miasta. Dzięki lokalizacji tuż przy szlaku komunikacyjnym, dotarcie do urzędu pocztowego jest proste i wygodne. Co więcej, takie umiejscowienie odciąża komunikacyjnie centrum miasta i zmniejsza możliwy dyskomfort mieszkańców zamieszkujących śródmieście Pleszewa. Nowa siedziba placówki umożliwi efektywniejszy proces rozładunku i przeładunku przesyłek pocztowych, co jest zasługą dużego placu manewrowego i braku ograniczeń architektonicznych dla obsługi przesyłek gabarytowych.

– Stale obserwujemy i analizujemy trendy rynkowe, żeby maksymalizować rentowność świadczonych usług. Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży. Ponadto stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników –  podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Placówka w Pleszewie została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Mają również do dyspozycji bezpłatne miejsca parkingowe. Placówka jest dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście równe z poziomem chodnika. 

– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w Pleszewie. Decyzja o relokacji placówki miała na celu nie tylko poprawę standardów obsługi klientów indywidulanych oraz umownych ale również jakości pracy naszych pracowników. Cieszę się, że nasi klienci będą mogli korzystać z komfortowej sali obsługi zaprojektowanej w nowej i przyjaznej aranżacji oraz z udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Tylko czasowo opuściliśmy centrum miasta, ponieważ przygotowujemy się do uruchomienia filii urzędu pocztowego w pobliżu Rynku w Pleszewie – podkreśla Dominika Czub, dyrektor Regionu Sieci w Poznaniu. 

Obsługa klientów będzie odbywała się  w dni robocze w godz. 8:00-18:00, a w soboty 08:00-13:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.  

Obecnie na terenie gminy Pleszew funkcjonuje 6 placówek pocztowych, zaś w całym Regionie Sieci klienci mają do dyspozycji ponad 620 placówek pocztowych.

 

 

Załączniki

UP Pleszew 15

UP Pleszew 15

jpg 164,8 kB Pobierz
UP Pleszew 3

UP Pleszew 3

jpg 246,8 kB Pobierz
UP Pleszew 4

UP Pleszew 4

jpg 135,1 kB Pobierz
UP Pleszew 8

UP Pleszew 8

jpg 175,7 kB Pobierz
UP Pleszew 12

UP Pleszew 12

jpg 251,4 kB Pobierz
UP Pleszew 13

UP Pleszew 13

jpg 223,7 kB Pobierz
UP Pleszew 14

UP Pleszew 14

jpg 327,6 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.