Nowoczesna aranżacja i dogodna lokalizacja placówki pocztowej w Wojciechowie
Urząd Pocztowy w Wojciechowie (woj. lubelskie) został przeniesiony do nowej lokalizacji. Dzięki tej zmianie Klienci odczują nie tylko wyższy standard obsługi, ale także zyskają możliwość skorzystania z szerokiego wachlarza oferowanych usług w wydłużonych godzinach pracy.
Nowa placówka Poczty Polskiej w Wojciechowie znajduje się przy głównej drodze i sąsiaduje bezpośrednio z urzędem gminy, apteką oraz innymi punktami usługowo – handlowymi. Lokalizacja Urzędu Pocztowego jest odpowiedzią na oczekiwania lokalnej społeczności w zakresie większej powierzchni lokalu oraz bliskości ogólnodostępnego parkingu. W otwarciu nowego lokalu UP w Wojciechowie udział wzięli Sekretarz Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jan Kanthak, samorządowcy z Lubelszczyzny oraz członkowie Zarządu Poczty Polskiej – Prezes Krzysztof Falkowski i Wiceprezes Andrzej Bodziony.
– Poczta Polska to Spółka o wyjątkowym znaczeniu dla prawidłowego funkcjonowania państwa. Jest ważnym elementem krwioobiegu komunikacyjnego kraju, dzięki rozwiniętej sieci placówek we wszystkich zakątkach naszej ojczyzny. Poczta zapewnia ponadto szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi. Inwestycje w rozwój sieci placówek pocztowych wskazują, że Spółka konsekwentnie realizuje przyjętą i ogłoszoną w ubiegłym roku strategię rozwoju. To istotna przewaga naszego narodowego operatora nad konkurencją – zaznacza Jan Kanthak, sekretarz stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
– To kolejny przykład, że warto inwestować w infrastrukturę. Nowe przyjazne otoczenie nie tylko zachęca ale i przyczynia się do pozyskania nowych klientów Poczty Polskiej. To przykład na to, że nasz kraj cały czas się rozwija. Cieszy mnie fakt, że ten rozwój dotyczy nie tylko aglomeracji miejskich, ale również takich miejsc jak Wojciechów – mówi Artur Soboń, sekretarz stanu w Ministerstwie Finansów.
Placówka w Wojciechowie została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Bliskość bezpłatnych miejsc parkingowych z pewnością przypadnie do gustu zmotoryzowanym. Placówka jest dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada odpowiedni podjazd oraz obniżone stanowisko obsługi.
– Wygoda Klientów i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży to priorytety, które wyznaczają kierunki zmian w sieci Poczty Polskiej. Stale podnosimy zarówno komfort obsługi Klientów, jak i warunki pracy naszych Pracowników. Dzięki zmianie lokalizacji Urzędu Pocztowego udało się wprowadzić dodatkowe udogodnienia dla osób, które codziennie korzystają z oferty pocztowej – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.
Obsługa Klientów będzie odbywała się w godzinach 7:30-14:30 od poniedziałku do czwartku, zaś w piątki w godz. 9:00-20:00. W placówce pocztowej będzie można, m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, kupić znaczki czy skorzystać z usług finansowych. Ponadto w placówce istnieje możliwość założenia bezpłatnego konta i uzyskania informacji o kredycie oraz ubezpieczeniach. Dodatkowo samoobsługowa Strefa Handlu posiada bogatą ofertę asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
– Oddajemy do dyspozycji nową placówkę pocztową w głównym punkcie miejscowości. Cieszę się, że nasi Klienci będą korzystać z funkcjonalnej i komfortowej sali obsługi w nowej i przyjaznej aranżacji oraz strefy handlowej. Nowoczesna placówka z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym dla mieszkańców Wojciechowa – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Obecnie na terenie lubelskiego Regionu Sieci Klienci mają do dyspozycji ponad 400 placówek pocztowych.