Placówka pocztowa Bielany Wrocławskie 4 Placówka pocztowa Bielany Wrocławskie 4

Nowe placówki Poczty Polskiej dla Wrocławia

Wrocław to kolejne miasto, którego mieszkańcy będą mogli korzystać z nowego typu placówek Poczty Polskiej. Punkty mieszczące się w Bielanach Wrocławskich oraz w Jelczu Laskowicach to nie tylko nowy wystój, wizualizacja oraz dłuższe godziny otwarcia, ale także nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową.

W nowych punktach Poczty można zrealizować wszystkie usługi pocztowe, nadać listy, paczki, zrobić przelew, otworzyć konto czy kupić polisę. Placówka mieszcząca się w Centrum Handlowym przy ul. Francuskiej od poniedziałku do soboty będzie obsługiwać klientów w godz. 9:45 – 21:00, zaś w niedzielę do godz. 19:45. Punkt zlokalizowany w Domu Handlowym przy ul. Bożka czynny będzie w godz. 8:00 – 19:00 (w dni robocze) oraz w od 8:00 do 19:00 w sobotę.

Rewitalizacja sieci sprzedaży to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2017. Łącznie, na terenie całej Polski, do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu. Nowe placówki pocztowe funkcjonują już m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz w mniejszych miejscowościach takich jak Węgrów, Pruszków, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry i Tyczyn.

Nowy model placówki jest materialnym dowodem szeregu przełomowych zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci mogą w nich otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.

Załączniki

 Placówka pocztowa Bielany Wrocławskie 4.jpg

Placówka pocztowa Bielany Wrocławskie 4.jpg

jpg 720,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.