grafika paczka premium grafika paczka premium

Nowa usługa w obrocie zagranicznym: Paczka Premium

Z uwagi na rosnące zainteresowanie usługami międzynarodowymi wśród Klientów biznesowych, Poczta Polska wprowadza do swojej oferty nowy produkt skierowany do tej wymagającej grupy nadawców − Paczkę Premium. Z nowej pozycji w ofercie Spółki skorzystać będzie można już w październiku. Paczka Premium trafi do odbiorców z 24 państw, a jej maksymalna waga wynieść może nawet 30 kg. 

Wprowadzenie Paczki Premium jest efektem partycypacji Spółki w międzynarodowym Projekcie Interconnect, zarządzanym przez International Post Corporation (IPC). Głównym celem tej ponadnarodowej inicjatywy, w której uczestniczy Poczta Polska, jest stworzenie atrakcyjnej oferty dla klientów z segmentu e-commerce, oczekujących spełnienia najwyższych standardów świadczonych usług – zarówno w kraju nadania, jak i w miejscu docelowym przesyłki.  

Jak to działa? 
Paczka Premium to usługa skierowana zarówno do istniejących partnerów biznesowych Spółki, jak również do nowych klientów, zainteresowanych wysyłką przesyłek za granicę. Wygodna obsługa nadań możliwa jest przez Internet, na stronie Elektronicznego Nadawcy. Paczka Premium umożliwia wysyłkę towarów i dokumentów o dopuszczalnej masie do 30 kg.
Termin doręczenia Paczki Premium uzależniony jest od kraju przeznaczenia. Każda przesyłka oznaczona jest specjalnym logo usługi oraz dedykowanym kodem kreskowym.

Na początek usługa Paczka Premium realizowana jest do 24 krajów: Austrii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Islandii, Irlandii, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Niemiec, Norwegii, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch.  

Aktualny wykaz państw oraz terminów realizacji usługi znaleźć można pod tym linkiem.

Korzyści dla klienta 
Klienci, którzy wybiorą usługę Paczka Premium, zyskują dostęp do pełnego śledzenia przesyłki od momentu jej nadania, aż do chwili doręczenia za granicą. Kontrahenci mają również możliwość skorzystania z opcji otrzymania potwierdzenia doręczenia lub zwrotu przesyłki na wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS albo e-mail). Nadawca Paczki Premium może ponadto ubezpieczyć  przesyłkę w dogodnym dla siebie wariancie.

Dowiedz się więcej 
Więcej informacji o nowej usłudze Poczty Polskiej znajdą Państwo na stronie Paczki Premium

Załączniki

PP Paczka Premium

PP Paczka Premium

png 7,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.