Nowa strona internetowa Poczty Polskiej
Zupełnie nowa grafika oraz łatwiejszy nawigacja to wyróżniki nowej strony internetowej Poczty Polskiej. Dodatkowo strona jest tak samo funkcjonalna na komputerze, smartfonie i tablecie. Od dziś Poczta uatrakcyjnia ten kanał kontaktu z klientami.
W sobotę wystartowała nowa strona internetowa Poczty Polskiej. Szata graficzna nowej strony jest zgodna z najnowszymi trendami. Główne menu zostało podzielone na moduły, dzięki którym nawigowanie po stronie jest łatwiejsze. Nowa strona została zaprojektowana w technologii Responsive Web Design , co oznacza, że dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia z którego korzystamy. Dzięki temu strona jest tak samo funkcjonalna na komputerze jak na tablecie i smartfonie.
Przejrzysty układ strony ułatwia dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności. Menu zostało podzielone na sekcje zwiane z głównymi obszarami sprzedaży. W ramach poszczególnych sekcji znajdują się informacje o ofercie listowej i paczkowej, usługach finansowych oraz usługach dla biznesu. W oddzielnym menu umieszczono e-usługi, czyli usługi pocztowe oparte o nowe technologie. Całość uzupełnia obszar opisujący produkty filatelistyczne, które można zakupić w sklepie internetowym.
– Nowa strona to kolejny element naszej strategii przybliżenia Poczty do klienta. Proponujemy funkcjonalne rozwiązanie zgodne z najnowszymi rynkowymi trendami. Jednocześnie zachowaliśmy łatwy dostęp do najczęściej wybieranych przez klientów modułów: wyszukiwarki kodów pocztowych i placówek, kalkulatora cen oraz elektronicznego nadawcy – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations w Poczcie Polskiej S.A.