Nowa placówka PP Białki Nowa placówka PP Białki

Nowa placówka pocztowa w podsiedleckich Białkach obsługuje już klientów

Mieszkańcy podsiedleckich Białek (woj. mazowieckie) mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej uruchomionej w Centrum Handlowym Stop Shop Siedlce, zlokalizowanym przy ul. Łukowskiej 111/19. Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – to tylko niektóre atuty nowej placówki.

Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełni oferowanych przez Spółkę i pozostałe podmioty z jej grupy kapitałowej usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Jest to jeden z elementów Strategii na lata 2021-2023, realizowanych przez narodowego operatora pocztowego, którego celem jest zwiększenie rentowności sieci oraz podniesienie jakości obsługi.

Filia Urzędu Pocztowego Siedlce 2 w Białkach została uruchomiona w nowoczesnym obiekcie – Parku Handlowym Stop Shop, zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Siedlec i graniczących z miastem miejscowości Białki i Grabianów.

Placówka w Białkach została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w sieci Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej grupy kapitałowej Spółki oraz skorzystać z bogatego asortymentu, jaki oferuje strefa handlowa. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami.

Naszą nową placówkę cechuje atrakcyjna lokalizacja, nowoczesność oraz przestronność. Jestem przekonany, że klienci docenią te atuty, a filia w Białkach zaspokoi zapotrzebowanie na szeroki wachlarz usług, jaki oferujemy. Nasze nowe placówki konsekwentnie lokalizujemy w miejscach, które są chętnie odwiedzane przez Polaków. Dzięki temu nasi klienci mogą podczas jednej wizyty załatwić wiele najróżniejszych spraw – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. 

Uruchomienie nowej placówki wśród siedzib wielu firm daje możliwość pozyskania także nowych klientów umownych. Duży parking przy tym obiekcie ułatwi dostępność dla potencjalnych klientów dostarczających przesyłki samochodami. Dotychczas w tym regionie nie było placówki pocztowej dla okolicznych mieszkańców. Swobodny dostęp do placówki i 12-godzinny czas obsługi na pewno ułatwi korzystanie z naszych usług. Planujemy, żeby w przyszłości przy zewnętrznej ścianie placówki został zainstalowany automat do odbioru i nadawania przesyłek, Pocztex AUTOMAT, co dodatkowo ułatwi klientom korzystanie z usług Poczty Polskiej – podkreśla Grażyna Abram, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej Warszawa-Województwo.

Spółka, uruchamiając w miejscowości Białki filię urzędu pocztowego, udostępniła tym samym dla klientów możliwość realizacji usług w trzeciej placówce pocztowej na terenie gminy wiejskiej Siedlce. Natomiast na terenie miasta Siedlce funkcjonuje łącznie 12 placówek pocztowych.

Załączniki

FUP Siedlce

FUP Siedlce

png 778,2 kB Pobierz
FUP Siedlce

FUP Siedlce

JPG 182,9 kB Pobierz
FUP Siedlce

FUP Siedlce

JPG 166,0 kB Pobierz
FUP Siedlce

FUP Siedlce

JPG 153,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.