UP Kikół 1 UP Kikół 1

Nowa lokalizacja placówki pocztowej w Kikole

Urząd Pocztowy w miejscowości Kikół (woj. kujawsko-pomorskie) rozpoczyna działalność w nowej lokalizacji przy ul. Rypińskiej 9. Poczta Polska zapewnia szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi, podnosząc komfort obsługi i warunki pracy.

Od kilku lat Poczta Polska przekształca sieć swoich placówek, dostrzegając potrzeby mieszkańców nie tylko wielkich miast, ale także małych miejscowości i wsi. Placówki pocztowe w takich właśnie miejscach mają duże znaczenie dla społeczeństwa, bo często nie ma w nich innych instytucji.  Spółka nieustannie przekształca i rozwija placówki pocztowe, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedażowy, handlowy i bankowo-ubezpieczeniowy.

– Dążymy do zapewnienia powszechnego dostępu do usług pocztowych na obszarach wiejskich i w małych miastach. Przekształcamy i rozwijamy naszą sieć, aby sprostać oczekiwaniom lokalnych społeczności.  Placówki pocztowe pełnią ważną rolę społeczną, szczególnie tam, gdzie brakuje innych instytucji. W placówce pocztowej nasi klienci będą mieli dostęp do szerokiej gamy usług pocztowych, bankowych i finansowych oraz szerokiej gamy towarów handlowych – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Placówkę w miejscowości Kikół zaprojektowano w oparciu o nowoczesną wizualizację. Zastosowano również rozwiązania, które mają zapewnić wysoką jakość i komfort obsługi. Przestrzeń oraz infrastruktura placówki dostosowana została do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wózkami dziecięcymi. Ponadto bezpośrednio przy placówce znajdują się miejsca parkingowe.

- W Urzędzie Pocztowym w Kikole stawiamy na wygodę naszych klientów. Dwa nowoczesne stanowiska pozwolą załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej. Dłuższe godziny otwarcia w piątki, umożliwią dostęp do naszych usług nawet do godziny 20:00, a nasi klienci mogą podczas jednej wizyty załatwić wiele najróżniejszych spraw – podkreśla Karol Górski, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Bydgoszczy.

Klienci będą mieli do dyspozycji dwa wygodne stanowiska, gdzie będą mogli skorzystać z oferty całej Grupy Poczty Polskiej.  Obsługa Klientów będzie odbywała się  od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 15.00, a w piątki między 8:00 a 20:00. Placówka będzie świadczyć usługi m.in: przyjmowanie przesyłek listowych, paczek pocztowych, przesyłek kurierskich, opłaty abonamentu RTV, wpłaty na rachunki bankowe, wypłaty przekazów pieniężnych, prenumeratę prasy, przyjmowanie zwrotów. W placówce będzie również można skorzystać z bogatej oferty towarów handlowych.

Aktualnie na obszarach wiejskich oraz w małych miastach poniżej 50 tys. dysponujemy ponad 5,2 tys. placówek pocztowych. Na terenie całego Regionu Sieci w Bydgoszczy klienci mają do dyspozycji ponad 370 placówek pocztowych.

Załączniki

UP Kikół 1

UP Kikół 1

jpg 295,4 kB Pobierz
UP Kikół 2

UP Kikół 2

jpg 248,1 kB Pobierz
UP Kikół 3

UP Kikół 3

jpg 159,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.