placówka pocztowa Gdańsk placówka pocztowa Gdańsk

Nowa lokalizacja placówki pocztowej w Gdańsku

Mieszkańcy Gdańska mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej przeniesionej do nowej lokalizacji. Filia Urzędu Pocztowego Gdańsk 24 została przeniesiona z ul. Niedziałkowskiego 3, do Pasażu Handlowego Bingo, przy ul. Koziorożca 33 w dzielnicy Gdańsk – Osowa. 

Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Pomimo stanu epidemii Spółka prowadzi działania dedykowane klientom w zakresie dostępności do usług pocztowych oraz zwiększenia ich komfortu w korzystaniu z pełnej oferty produktów i usług.

Placówka w Gdańsku została zaprojektowana w nowej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji trzy okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych.

Placówka została przeniesiona do Pasażu Handlowego Bingo w obręb lokali handlowo-usługowych, w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej, z dogodnym dojazdem i parkingiem dla klientów. Nowa, atrakcyjna lokalizacja placówki o odpowiedniej powierzchni oraz przestrzeni do obsługi klientów z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym – podkreśla Jarosław Noch, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Gdańsku.

Klienci będą mogli korzystać z oferowanych usług pocztowych, bankowych oraz finansowych, m.in. przyjmowania przesyłek, wpłat na rachunki bankowe, elektronicznych przekazów pocztowych, usług kurierskich, operacji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych i aplikacji BLIK, zakupów artykułów handlowych. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. 

Placówka pocztowa będzie czynna od poniedziałku do czwartku od 11.00 do 18.00 a w piątki w godz. 13.00 – 20.00. 

W ciągu ostatnich 20 miesięcy Spółka uruchomiła ponad 100 nowych punktów w całej Polsce – zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach i na wsiach. Spółka realizuje również na bieżąco alokacje oraz remonty placówek. Poczta ma największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, posiada ponad 7,6 placówek pocztowych i jest obecna w każdej gminie w kraju. Na terenie Gdańska funkcjonuje 68 placówek pocztowych, zaś na terenie całego Regionu Sieci jest ich 420.

Załączniki

placówka pocztowa Gdańsk

placówka pocztowa Gdańsk

png 1,5 MB Pobierz
placówka Gdańsk

placówka Gdańsk

jpg 919,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.