Neokartka z życzeniami na Dzień Matki

Laurka, kwiaty, pudełko czekoladek… A może życzenia wysłane przez Internet, które dotrą w formie papierowej kartki? Ten wyjątkowy dzień warto dodatkowo uczcić i wysłać Mamie życzenia, korzystając ze specjalnie przygotowanej na tę okazję neokartki.

Dzień Matki to doskonały moment, aby przekazać Mamie życzenia za pośrednictwem Internetu, które otrzyma  na tradycyjnej, papierowej kartce. Wystarczy wejść na dedykowaną platformę www.neokartka.pl, wybrać przygotowane na tę okazję kartki wraz z życzeniami.

Poczta Polska dostarczy neokartkę do rąk własnych w formie pięknie wydrukowanej kartki w dużym formacie A5. Korzystanie z usługi nie wymaga zakładania konta, ani logowania się w serwisie. Cena za kartkę wysokiej jakości druku cyfrowego (format A5), kopertowana to 4,99 zł.

Obecnie klienci oprócz wzorów przygotowanych na specjalne okazje, mogą wybierać kartki dedykowane na różne wydarzenia np. imieniny, urodziny, czy podziękowania.

Usługa została przygotowana przez Pocztę Polską Usługi Cyfrowe.

Więcej informacji na stronie www.neokartka.pl

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.