teaser.jpg teaser.jpg

neoKartka.pl – z Internetu do rąk własnych

Poczta Polska udostępnia nową usługę- neoKartka.pl. Klienci za pośrednictwem Internetu mogą wysyłać kartki pocztowe, które dotrą do adresata w formie tradycyjnej. Projekt zakłada możliwość przekazania życzeń z okazji nadchodzących świąt - najbliższą okazją jest Dzień Babci i Dziadka. Usługę przygotowała Poczta Polska Usługi Cyfrowe, nowa Spółka z grupy kapitałowej Poczty Polskiej.

 
Usługa neoKartka.pl umożliwia, wysłanie za pośrednictwem Internetu, wybranej kartki okolicznościowej, która dociera do odbiorcy, w formie tradycyjnej, czyli papierowej. Hasło promujące projekt brzmi: „z Internetu do rąk własnych”. Korzystanie z usługi nie wymaga zakładania konta, ani logowania się w serwisie. Klienci mogą wybrać jeden z 8 dostępnych motywów, wpisać życzenia lub wybrać gotowy szablon. Po dokonaniu płatności online zamówienie jest przekazywane do realizacji. Cena za dużą kartkę wysokiej jakości druku cyfrowego (format A5) to 4,49 zł. Więcej informacji o usłudze można uzyskać pod adresem:www.neoKartka.pl.
 

„neoKartka, po wprowadzonej wcześniej przesyłce hybrydowej, jest kolejnym przedsięwzięciem z zakresu kluczowego projektu e-usług – to odpowiedź Poczty Polskiej na oczekiwania klientów. W perspektywie długoterminowej liczba listów tradycyjnych będzie maleć ze względu na popularność poczty elektronicznej oraz innych nowoczesnych narzędzi. Rozwój e-usług, ale również obszaru paczkowego (KEP), logistycznego oraz usług finansowo - bankowych to działania wpisujące się w strategię rozwoju Grupy Poczty Polskiej.” – mówi Janusz Wojtas, Członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Obecnie klienci mogą wybierać wzory z okazji Dnia Babci i Dziadka oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. neoKartka.pl będzie oferowała możliwość wysłania życzeń dostosowanych do ważnych świąt, okazji. I tak np. w lutym pojawi się motyw walentynkowy, w marcu z okazji Dnia Kobiet, a w kwietniu kartka wielkanocna.
 
neoKartka będzie wspierała 21. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który 13 stycznia gra między innymi na rzecz godnego życia seniorów. Na ten cel została stworzona specjalna, orkiestrowa pocztówka, a część dochodu ze sprzedaży wszystkich kartek zamieszczonych na stronie internetowej zostanie przekazana na rzecz Fundacji Jurka Owsiaka.
 
„Jest to projekt pilotażowy, który będziemy rozwijać o nowe właściwości min. dostęp przez telefon, czy wstawianie własnych zdjęć. Dzięki niemu składanie życzeń jest proste oraz dostępne 24 h na dobę, a radość z otrzymania tradycyjnej, papierowej kartki – nieoceniona. Pracujemy również nad kolejnymi e-usługami, takimi jak e-list, e-znaczek, usługa odwróconej hybrydy czy też produkty związane z pośrednictwem na linii obywatel – instytucje rządowe." - mówi Grzegorz Świdwiński, Prezes Zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Wprowadzeniu neoKartki.pl na rynek towarzyszyć będzie szereg działań marketingowych. Twarzą kampanii został znany polski artysta kabaretowy – Grzegorz Halama.
 
 
Z jego udziałem zostały przygotowane filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie.
 
 
Kampania potrwa od 9 do 18 stycznia 2013 roku.
***
 
Poczta Polska Usługi Cyfrowe należąca do grupy kapitałowej Poczta Polska S.A. jest spółką działającą w branży usług elektronicznych oraz nowych technologii. Jej celem jest stworzenie platformy do bezpiecznej i poufnej komunikacji elektronicznej, dedykowanej klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom publicznym. Pierwszym serwisem Spółki jest neoKartka.pl - projekt łączący w sobie internetową nowoczesność z tradycją dostarczania przesyłki przez listonosza.
 

Załączniki

neokartka.jpg

jpg 801,2 kB Pobierz

neokartka1.jpg

jpg 303,3 kB Pobierz

neokartka3.jpg

jpg 88,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.