teaser.jpg teaser.jpg

Neokartka dla firm: wysłana on-line dotrze tradycyjnie

Na platformie neokartka.pl jest już dostępna nowa usługa dla biznesu. Teraz firmy za pośrednictwem Internetu mogą wysyłać kartki pocztowe, które dotrą do adresata w formie tradycyjnej. To nowy sposób na wysłanie zaproszeń na firmowe wydarzenie, podziękowanie za spotkanie lub przedstawienie oferty.

Neokartki dla biznesu to znalezienie niszy w segmencie eUsług. - Zamiast e-maila, można wysłać kontrahentowi neokartkę. Na pewno wzbudzi to większe zainteresowanie i zostanie na dłużej zapamiętane. Budowanie pozytywnych relacji jest bardzo ważne w biznesie - mówi Sebastian Kołaciński, dyrektor biura rozwoju produktów Poczta Polska Usługi Cyfrowe (PPUC), spółki odpowiedzialnej w Grupie Poczty Polskiej za eUsługi.

Neokartka może być także nośnikiem ważnych dla firmy informacji np. zaproszeń na konferencje, seminaria czy stanowić ciekawe rozwiązanie dla przekazania oferty cenowej.

Do rąk własnych
Jak skorzystać z usługi? Wystarczy poprzez e-mail skontaktować się z biurem obsługi klienta PPUC. Zamówienie realizowane jest na dwa sposoby: z wykorzystaniem istniejących motywów lub korzystając z materiałów przesłanych przez Klienta. Neokartki drukowane są w formacie A5 w wysokiej jakości druku cyfrowym i dostarczane w formie tradycyjnej pod wskazany adres.

Więcej informacji o usłudze pod adresem: www.neoKartka.pl

Kartka pocztowa wysłana przez smaftona
Rozwój eUsług wpisuje się w strategię całej Grupy Poczta Polska, a także w obowiązujące na rynku trendy. Klienci Poczty Polskiej mają do wyboru coraz więcej pocztowych eUsług. Wśród nich jest np. przesyłka hybrydowa, która łączy e-maila z tradycyjnym listem. Jeszcze w tym roku na rynku pojawią się kolejne eUsługi, a na wakacje rozwiązanie mobilne neokartki, czyli możliwość wysłania kartki pocztowej przez smartfona.

Załączniki

Neokartka_front_przykład.jpg

jpg 1,1 MB Pobierz

Neokartka_przykładowy rewers z zaproszeniem.jpg

jpg 359,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.