teaser.jpg teaser.jpg

Najlepsze firmy eCommerce z nagrodami e-Gazel Biznesu

- To co Państwo robicie to jest rewolucja - mówił Mariusz Zarzycki, członek zarządu Poczty Polskiej, zwracając się do nagrodzonych firm obecnych podczas gali wręczania nagród e-Gazel Biznesu. – Rewolucja polega na tym, że dajecie więcej za mniej. Zmieniacie nasze otoczenie, to jak zachowują się klienci.

Obecnie wszyscy zaglądamy najpierw do Internetu, żeby sprawdzić ceny, dokonać wyboru i zamówić produkt. Dla Poczty Polskiej to motor do dynamicznego rozwoju. – Teraz dla takich firm jak e-Gazele proponujemy szybkie przygotowanie paczek, sprawną obsługę zwrotów, wygodne konta firmowe czy polisy ubezpieczeniowe. Nasze usługi można dowolnie łączyć, dopasowując je do swoich potrzeb – powiedział Mariusz Zarzycki.

Podczas warszawskiej gali nagrodzono 86 najbardziej dynamicznych firm rynku e-commerce województw podlaskiego, lubelskiego i mazowieckiego. E-Gazele to ranking małych i średnich firm sprzedających w internecie, który przygotowała redakcja „Pulsu Biznesu” na podstawie danych opracowanych przez firmę ARC Rynek i Opinia. W całym rankingu znalazło się blisko 300 firm zajmujących się e-handlem. Główne kryteria jakie brane były pod uwagę to przyrost przychodów w 2013 r. w porównaniu z 2012 rokiem i osiągane zyski.

W Warszawie wyróżnienia otrzymały wszystkie firmy. Te najlepsze otrzymały tytuł Super e-Gazel Biznesu. W województwie podlaskim wygrała firma CrystalCITY zajmująca się produkcją i sprzedażą kryształowych statuetek 3D. Lider województwa lubelskiego – Xheli.pl swoją biznesową przewagę oparł na rozwijającym się rynku dronów i zabawek sterowanych zdalnie. Najliczniejszą reprezentację E-Gazel Biznesu ma województwo mazowieckie. Numerem jeden okazała się firma Alvare zajmująca się produkcją materacy i akcesoriów sypialnianych takich jak: pokrowce, stelaże, ochraniacze i poduszki.

Uroczystości wręczenia nagród odbyły się także w Sopocie, Katowicach, Krakowie Poznaniu.. Połączone były ze specjalnie przygotowanymi panelami dyskusyjnymi, w których udział wzięli przedstawiciele lokalnego biznesu oraz partnerzy projektu. Ranking i spotkania kończące przedsięwzięcie były okazją do promocji e-biznesów, poznania najnowszych trendów w branży oraz wymiany doświadczeń i spostrzeżeń z najlepszymi ekspertami oraz praktykami rynku e-Commerce.

Ranking e-Gazel Biznesu został przygotowany przy udziale Poczty Polskiej, Banku Pocztowego i MasterCard przez Puls Biznesu oraz ARC Rynek i Opinia.

Lista laureatów, fotorelacje i dodatek z nagrodzonymi firmami: www.egazele.pb.pl

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.