Na poczcie opłaty bez prowizji

Klienci Banku Pocztowego mogą teraz na każdej poczcie bez prowizji dokonać płatności za prąd, gaz, czy telefon. Bank zrezygnował, bowiem z opłaty za przelew zlecany w placówce bankowej lub pocztowej w ramach Konta Standard, które również jest bezpłatne.

Wraz z początkiem października br. Bank Pocztowy zaproponował Klientom darmowe dokonywanie opłat za rachunki na każdej poczcie. Z konkurencyjnej na rynku oferty będzie mógł teraz skorzystać każdy posiadacz Pocztowego Konta Standard oraz Konta Nestor. Dla osób, które regularnie płacą rachunki za pośrednictwem placówek pocztowych oraz tych, którzy rozsądnie gospodarują pieniędzmi jest to istotna oszczędność odczuwalna natychmiast.

- Sieć Poczty liczy ponad 8 tys. placówek na terenie całego kraju, dzięki czemu zawsze byliśmy istotnym graczem na rynku płatności. W ostatnim czasie obserwujemy jednak coraz silniejszą konkurencję na tym polu. Oferta Banku i Poczty jest odpowiedzią na zachodzące zmiany. Dzięki rezygnacji z prowizji za zlecenie przelewu w placówce, Klienci mogą przekonać się o korzyściach płynących z posiadania rachunku bankowego, przy jednoczesnym korzystaniu z usług w ramach sieci Poczty. Dla Polaków najważniejsze przy płatnościach są niskie opłaty oraz dogodna lokalizacja. Nowa oferta odpowiada na obie te potrzeby – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej. – Rozwój usług finansowych w Grupie Poczty to jeden z elementów naszej strategii. Zmiany na Poczcie dotyczą również naszej podstawowej działalności. Niedawno do oferty wprowadziliśmy przesyłkę hybrydową, rozwijamy Pocztex, który już wkrótce powinien być w pierwszej piątce firm kurierskich w Polsce. Poczta Polska unowocześnia się i staje coraz bardziej konkurencyjną, mając na uwadze perspektywę otwarcia rynku pocztowego w 2013 r. – dodaje Janusz Wojtas.

– Nasza oferta skierowana jest do szerokiej grupy Polaków. Według danych NBP niemal 35% z nas opłaca rachunki w placówkach Poczty. Propozycja Banku Pocztowego pozwala zachować przyzwyczajenia, opłacać rachunki w tym samym miejscu, przy zredukowaniu do zera kosztów tej operacji. Wystarczy mieć Pocztowe Konto Standard lub Nestor, których otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne – mówi Tomasz Bogus, Prezes Zarządu Banku Pocztowego. - Oferta płacenia rachunków za darmo na każdej poczcie jest kolejnym przykładem wspólnych działań Banku Pocztowego i Poczty Polskiej, które mogą przynieść korzyści całej Grupie Poczty. Zmiana ta wynika ze strategii obu spółek i przyczyni się do realizacji jednego z głównych celów Banku: 3 mln Klientów na koniec 2015 r. – zaznacza Tomasz Bogus.

„Opłacaj rachunki za darmo” to krótki i przejrzysty proces:

  • załóż konto w Banku Pocztowym
  • wpłacaj środki,
  • zlecaj przelewy i otrzymuj potwierdzenia.

7 października br. ruszyła kampania reklamowa, której symbolem jest pocztowy stempel, stanowiący dla Polaków gwarancję i potwierdzenie dokonania płatności.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.