POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek1 POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek1

Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.

Spot reklamowy „Pocztex sprawdzi się każdemu” jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej, wykorzystującej digital internet, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe. Spot reklamowy w formacie 30 i 15 sek. zostanie wyemitowany na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat.

Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to konieczne działania w dynamicznej walce o udział w rynku KEP. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku,  a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć  – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Pomysł scenariusza spotu oparty jest na przesłaniu, że Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. Spot reklamowy to przyjemna, pełna optymizmu historia o tym, jaki tak naprawdę jest Pocztex – godny zaufania, stabilny, a także nowoczesny i reagujący na potrzeby klientów. W spocie poznajemy wielu bohaterów – ludzi takich jak my, w różnym wieku i z odmiennymi potrzebami. Łączy ich jedno – wszyscy sprawdzili Pocztex, a wniosek jest oczywisty – Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!

Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Bieńkiem. Przy wyborze jego osoby na ambasadora marki Pocztex duże znaczenie miały jego fantastyczne sukcesy sportowe. Jest wybitnym zawodnikiem, rozpoznawalnym w całej Polsce, więc mamy nadzieję, że będąc "twarzą" naszej kluczowej marki, wzmocni jej wizerunek i wpłynie na decyzje zakupowe naszych klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Prawdziwą „wisienką na torcie” jest udział w projekcie znanego i popularnego siatkarza – Mateusza Bieńka – ambasadora marki Pocztex, który dołącza do grona odbiorców Pocztexu. Jego obecność z pewnością wywoła zaskoczenie i przyciągnie uwagę widzów. Ma szansę sprawić, że Pocztex zyska większą popularność i sympatię oraz zainteresowanie konsumentów.

Mateusz Bieniek, kojarzony z asami serwisowymi, mistrzowskim odbiorem czy perfekcją w grze, idealnie oddaje klimat, z którym Pocztex pragnie być postrzegany. Łączymy zatem skojarzenia, jakie ma konsument w odniesieniu do tego sportowca z takimi samymi wartościami, jak nasz brand. Jeśli zatem taki Mistrz, jak Mateusz Bieniek wybiera Pocztex – to może ja też zrobię to samo?! Jest to zasadniczy przekaz naszego spotu.

– Cieszę się, że zostałem zaproszony przez Pocztex do udziału w reklamie. Muszę przyznać, że jest to mój debiut na dużym ekranie, aczkolwiek liczę, że efekty będą znakomite i już nie mogę się ich doczekać – mówi Mateusz Bieniek.

W ubiegłym roku Poczta Polska wprowadziła zmiany dotyczące portfela świadczonych usług paczkowych. Cała oferta została uproszczona i składa się wyłącznie z dwóch produktów: paczki powszechnej i przesyłki kurierskiej Pocztex. Spółka odświeżyła także logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Poczta Polska wprowadziła rozwiązania wpisujące się w oczekiwania Klientów. Wśród nich jest z pewnością multikanałowość dostaw – Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów:   Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych w całym kraju,  Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów odbioru, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce i stale rośnie oraz Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.

Załączniki

POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek1

POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek1

jpg 165,3 kB Pobierz
POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek2

POCZTEX Kampania Mateusz Bieniek2

jpg 547,1 kB Pobierz
Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!

Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!

bin 0,0 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.