Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex
Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.
Spot reklamowy „Pocztex sprawdzi się każdemu” jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej, wykorzystującej digital internet, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe. Spot reklamowy w formacie 30 i 15 sek. zostanie wyemitowany na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat.
– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to konieczne działania w dynamicznej walce o udział w rynku KEP. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Pomysł scenariusza spotu oparty jest na przesłaniu, że Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. Spot reklamowy to przyjemna, pełna optymizmu historia o tym, jaki tak naprawdę jest Pocztex – godny zaufania, stabilny, a także nowoczesny i reagujący na potrzeby klientów. W spocie poznajemy wielu bohaterów – ludzi takich jak my, w różnym wieku i z odmiennymi potrzebami. Łączy ich jedno – wszyscy sprawdzili Pocztex, a wniosek jest oczywisty – Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!
– Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Bieńkiem. Przy wyborze jego osoby na ambasadora marki Pocztex duże znaczenie miały jego fantastyczne sukcesy sportowe. Jest wybitnym zawodnikiem, rozpoznawalnym w całej Polsce, więc mamy nadzieję, że będąc "twarzą" naszej kluczowej marki, wzmocni jej wizerunek i wpłynie na decyzje zakupowe naszych klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Prawdziwą „wisienką na torcie” jest udział w projekcie znanego i popularnego siatkarza – Mateusza Bieńka – ambasadora marki Pocztex, który dołącza do grona odbiorców Pocztexu. Jego obecność z pewnością wywoła zaskoczenie i przyciągnie uwagę widzów. Ma szansę sprawić, że Pocztex zyska większą popularność i sympatię oraz zainteresowanie konsumentów.
Mateusz Bieniek, kojarzony z asami serwisowymi, mistrzowskim odbiorem czy perfekcją w grze, idealnie oddaje klimat, z którym Pocztex pragnie być postrzegany. Łączymy zatem skojarzenia, jakie ma konsument w odniesieniu do tego sportowca z takimi samymi wartościami, jak nasz brand. Jeśli zatem taki Mistrz, jak Mateusz Bieniek wybiera Pocztex – to może ja też zrobię to samo?! Jest to zasadniczy przekaz naszego spotu.
– Cieszę się, że zostałem zaproszony przez Pocztex do udziału w reklamie. Muszę przyznać, że jest to mój debiut na dużym ekranie, aczkolwiek liczę, że efekty będą znakomite i już nie mogę się ich doczekać – mówi Mateusz Bieniek.
W ubiegłym roku Poczta Polska wprowadziła zmiany dotyczące portfela świadczonych usług paczkowych. Cała oferta została uproszczona i składa się wyłącznie z dwóch produktów: paczki powszechnej i przesyłki kurierskiej Pocztex. Spółka odświeżyła także logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Poczta Polska wprowadziła rozwiązania wpisujące się w oczekiwania Klientów. Wśród nich jest z pewnością multikanałowość dostaw – Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych w całym kraju, Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów odbioru, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce i stale rośnie oraz Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.