PP Allegro  PP Allegro

Kupujesz na Allegro? Skorzystaj z benefitów, jakie daje wybór przesyłki w sieci punktów odbioru Poczty Polskiej

Sieć punktów odbioru liczy już ponad 17 tys. punktów i liczba ta sukcesywnie rośnie. Składają się na nią nie tylko placówki pocztowe i automaty paczkowe, ale również punkty partnerskie – sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum oraz kioski RUCH i stacje paliw ORLEN. Klienci coraz chętniej wybierają tę wygodną i szybką formę dostawy dla swoich internetowych zakupów. Teraz dzięki akcji promocyjnej, kupujący na popularnym serwisie Allegro za wybór dostawy do punktów odbioru zostaną nagrodzeni Monetami, czyli wirtualnymi punktami Allegro. Klienci mogą wymienić Monety na kupony, którymi zapłacą mniej za zakupy na Allegro.          

Nawet pięć Monet może zyskać kupujący przez serwis zakupowy Allegro, jeżeli wybierze przy  swoich zakupach opcję dostawy do punktu odbioru. Monety można wymienić na kupon promocyjny obniżający wartość zamówienia na Allegro. Dwie Monety otrzyma Klient za pierwsze zakupy z odbiorem w punkcie w ramach sieci punktów odbioru, a w przypadku ponownego wyboru tej formy dostawy – kolejne trzy Monety. Promocja obowiązuje od 18 października 2021 roku do 18 grudnia 2021 roku i skierowana jest do kupujących, którzy w terminie od 13 września 2021 r. do startu promocji nie skorzystali z metody dostawy do sieci punktów odbioru.

Już co piątą przesyłkę klienci odbierają w punktach partnerskich Poczty Polskiej i stale rozwijanej sieci własnych automatów paczkowych. Niewątpliwym atutem tej formy dostawy jest atrakcyjna cena i korzystniejsze niż u konkurencji warunki. Klienci mogą odebrać przesyłki w największej sieci  punktów odbioru i mają na to aż 7 dni. Według naszych prognoz w przyszłym roku udział przesyłek odbieranych w punktach i automatach paczkowych wzrośnie do 30% − podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Dzięki pozyskaniu nowych partnerów biznesowych oraz rozszerzaniu współpracy z dotychczasowymi, Poczta Polska dysponuje największą w kraju siecią ponad 17 tys. punktów odbioru. Ponadto Spółka intensywnie pracuje nad rozbudową sieci własnych, zewnętrznych automatów paczkowych. Warto dodać, że 35% punktów odbioru zlokalizowanych jest w małych miastach o liczebności poniżej 20 tys. mieszkańców (ok. 17%) oraz na obszarach wiejskich (ok. 18%). Wysoka, 30% dynamika wzrostu liczby punktów odbioru rok do roku jest odpowiedzią Spółki na oczekiwania i wymagania klientów, aby zapewnić im maksymalną wygodę i elastyczność przy wybieraniu miejsca odbioru przesyłek.

Z mapą sieci punktów odbioru Poczty Polskiej S.A. można zapoznać się na stronie:      https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/    

Szczegółowe informacji o promocji można znaleźć pod adresem: https://allegro.pl/kampania/monety/pocztapolska

Załączniki

PP Allegro

PP Allegro

png 1,3 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.