teaser.jpg teaser.jpg

Książki, płyty, małe kosmetyki – wszystko to wyślesz w Paczce MINI

Poczta Polska wprowadza nową usługę skrojoną dla potrzeb klientów kupujących niewielkie przedmioty w sieci (płyty DVD, CD, książki czy kosmetyki o masie nie przekraczającej 2 kg). Paczka MINI z gwarantowanym terminem doręczenia, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku e-commerce.

W cenie usługi (7,5 zł) klient otrzymuje dedykowane opakowanie, możliwość nadania paczki o wadze nieprzekraczającej 2 kilogramów z zadeklarowaną wartością do 100 zł oraz gwarantowanym terminem dostarczenia do trzech dni. Nadawca otrzyma także elektroniczne (SMS lub e-mail) potwierdzenie odebrania przesyłki oraz, wraz z adresatem, będzie mógł śledzić ją za pośrednictwem specjalnej aplikacji internetowej.

Klienci wysyłając drobne przedmioty takie jak płyty czy książki, często nie są pewni na jaką usługę się zdecydować - cześć korzysta z oferty paczkowej, część decyduje się na wybór listu poleconego – zaznacza Agnieszka Piaskowska, dyrektor Pionu Rozwoju Usług Pocztowych w Poczcie Polskiej. – Paczka MINI to produkt, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Łączy zalety przesyłek listowych i paczek – dodaje Agnieszka Piaskowska.

Jak to działa?

Paczkę MINI można nadać jedynie w dedykowanym tej usłudze opakowaniu. Kupić je można w placówce pocztowej, bądź po dokonaniu przedpłaty za pośrednictwem sklepu internetowego – wtedy zostanie ono wysłane na wskazany adres – do domu, bądź pracy. Po jego otrzymaniu, na stronie Poczty Polskiej, należy wprowadzić dane nadawcy i adresata, a następnie w ciągu maksymalnie 3 dni udać się do placówki i nadać przesyłkę.

Wprowadzenie danych do systemu umożliwi zarówno nadawcy, jak i adresatowi śledzenie przesyłki. Nadawca otrzyma także powiadomienie o jej odbiorze lub odmowie odbioru, a także potwierdzenie przyjęcia przesyłki. Konieczność wprowadzenia numeru telefonu komórkowego albo adresu e-mail adresata umożliwi przesłanie przez Pocztę informacji o nadejściu paczki drogą elektroniczną.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.