Contact_Center.jpg Contact_Center.jpg

Konsultanci Poczty Polskiej zasilili infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Konsultanci Contact Center Poczty Polskiej wspierają infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego, która obsługuje zgłoszenia dotyczące pandemii. Akcja wpisuje się w szereg innych działań usługowo podejmowanych przez operatora pocztowego na rzecz instytucji zaangażowanych w walkę z koronawirusem SARS-CoV-2. 

Do współpracy z GIS zostało oddelegowanych 20 konsultantów Poczty Polskiej. Od 19 października dołączyli do zespołu, który udziela odpowiedzi na pytania dotyczące kwarantanny oraz izolacji, trybu postępowania w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19, sposobu postępowania w przypadku zamknięcia szkoły lub przedszkola oraz  zasad kierowania na testy COVID-19, a także możliwości wjazdu na teren Polski oraz wyjazdu zagranicę.

Poczta Polska należy do strategicznych spółek państwowych, jest jednym z największych przedsiębiorstw w naszym kraju, dzięki czemu ma doświadczenie i potencjał do tego, by w tak trudnym momencie, w jakim jest nasz kraj, usługowo wspierać  instytucje państwowe w różnych obszarach ich funkcjonowania. Czas walki z epidemią wymaga od nas wszystkich podjęcia szczególnych działań. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by pomagać instytucjom, które są na pierwszej linii walki z COVID-19. Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS, zapewniamy też usługi wsparcia logistycznego dostarczając specjalistyczny sprzęt do szpitali, zajmując się magazynowaniem i konfekcjonowaniem środków ochrony osobistej – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. 

W ostatnich tygodniach Poczta Polska dostarczała także specjalistyczny sprzęt, czyli m.in. respiratory i kardiomonitory do ponad 360 szpitali na terenie całego kraju. Pocztowcy zaangażowali się także w budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie. Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale (województwo łódzkie) oraz Szepietowie (województwo podlaskie) 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowania tymczasowego szpitala.  

 - Zaangażowanie Poczty Polskiej w działania na rzecz walki z COVID-19 pokazuje szczególną rolę, jaką spółka odgrywa w państwie. Jako największy pracodawca i największa firma infrastrukturalna i logistyczna, Poczta Polska jest w stanie realizować złożone zadania nawet w bardzo krótkim czasie, przy zachowaniu wszystkich rygorów sanitarnych - podkreśla Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej.  

Poczta Polska posiada własne, profesjonalne centrum kontaktu, które m.in. przez  infolinię na co dzień udziela wsparcia klientom Spółki, a także obsługuje swoich pracowników. Już wiosną tego roku pocztowcy z Contact Center wspierali odpłatnie infolinię NFZ. 

Od połowy marca br. Poczta Polska włącza się w Akcje specjalne organizowane wspólnie z Ministerstwem Zdrowia. Do tej pory Spółka dostarczała m.in.  środki ochrony osobistej do Szpitali, POZ-ów, Straży Granicznej, aptek, ośrodków wychowawczych. Na potrzeby walki z pandemią Poczta Polska udostępniła swoje sortownie w Łodzi i Grodzisku Mazowieckim, do których trafiały materiały dezynfekcyjne i ochronne. Na miejscu były one sortowane i pakowane do mniejszych pakietów. Następnie – zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia – dystrybuowano je do placówek medycznych w całym kraju.  

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.