tease2r.jpg tease2r.jpg

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa decydujące się na skorzystanie z oferty darmowych terminali płatniczych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.

Koalicja jest wspólną inicjatywą czterech liderów działających w branży finansowej, pocztowej i telekomunikacyjnej. Została zawiązana, by ułatwić wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom zawarcie umowy i otrzymanie nawet trzech terminali udostępnianych bezpłatnie w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Chętni przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie korzystali z urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, albo przez ostatnie 12 miesięcy ich nie posiadali, mogą otrzymać terminale oraz wsparcie w postaci pokrycia wydatków związanych z ich utrzymaniem przez rok. Obejmuje ono także miesięczne koszty obsługi płatności, aż do osiągnięcia obrotów w wysokości 100 000 zł na urządzenie.

Zgodnie z badaniami pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

- Potrzeby rynku skłoniły nas do poszukiwania rozwiązań, które pozwolą nam na dotarcie do jak największej liczby przedsiębiorstw potencjalnie zainteresowanych Programem Polska Bezgotówkowa, stąd współpraca z liderami – PKO Bankiem Polskim, Pocztą Polską oraz Orange – mówi Joanna Seklecka, Prezes eService. W ramach umowy z naszymi partnerami w Koalicji na rzecz Polski bezgotówkowej, przedsiębiorcy, którzy chcą otrzymać darmowy terminal, będą mogli przystąpić do Programu zarówno przez specjalnie stworzoną stronę bezgotowki.pl, jak i w oddziałach banku, salonach operatora komórkowego, czy też placówkach pocztowych i u swojego listonosza –  dodaje Seklecka.

Umowę będzie można zawierać w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego obsługujących klientów MSP, 742 salonach i Smart Store’ach Orange Polska, w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.

W efekcie zawieranej umowy, eService dostarcza Klientom dwa rodzaje urządzeń dostępnych w specjalnej ofercie. Przedsiębiorcy mogą wybrać, czy chcą skorzystać z tradycyjnego terminala (stacjonarnego lub przenośnego) - w opcji najmu, czy też wolą otrzymać na własność nowoczesny terminal Smart D220. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, po upływie 12 miesięcy współpracy w ramach Programu, również nie będą ponosić kosztów związanych z najmem urządzeń, a jedynie te związane z procesowaniem transakcji. Dla uczestników Programu będą one dostępne na bardzo preferencyjnych warunkach.  

- Tworząc nasze rozwiązania, spotkaliśmy się ze 120 przedsiębiorcami w całej Polsce. Na bazie informacji, które uzyskaliśmy, szukaliśmy rozwiązań pozwalających zarówno na szybkie i sprawne, a przede wszystkim wygodne zawarcie umowy na terminal, jak i na jak najlepsze zarządzanie ich budżetami – podkreśla Joanna Seklecka.

eService, jako lider na rynku akceptacji płatności bezgotówkowych, uruchamia także specjalną platformę bezgotowki.pl, dzięki której przedsiębiorca może zamówić darmowy terminal w ramach rządowego Programu Polska Bezgotówkowa.

Dodatkowym udogodnieniem wprowadzanym przez eService jest nowy Portal Klienta, umożliwiający zarządzanie swoimi urządzeniami, jak również uzyskanie stałego dostępu do wirtualnych potwierdzeń transakcji wykonanych na terminalu.  

Wszyscy zainteresowani udziałem w Programie mogą złożyć zamówienie na stronie bezgotowki.pl, zadzwonić pod numer 22 229 29 40 bądź wysłać e-mail na adres: akceptanci@eservice.com.pl. Koalicjanci zapraszają także do swoich punktów i placówek w całym kraju.

***

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej  jest wspólną inicjatywą czterech liderów – Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, PKO Banku Polskiego, Poczty Polskiej oraz Orange Polska. Celem jej jest ułatwienie przedsiębiorcom rozpoczęcia akceptacji płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań Polaków w obszarze płatności.

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Program powstał z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach, takich jak właściciele punktów usługowych, zakładów kosmetycznych czy małych osiedlowych sklepików, którzy chcieliby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych. W ramach Programu Polska Bezgotówkowa każdy przedsiębiorca, który albo do tej pory nie miał okazji korzystania z terminala, albo przez ostatnie 12 miesięcy nie posiadał w firmie urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, będzie mógł otrzymać wsparcie w postaci pokrycia wszystkich wydatków związanych z otrzymaniem terminala przez 12 miesięcy oraz miesięcznych kosztów obsługi płatności.

Załączniki

eService i PP.jpg

eService i PP.jpg

jpg 187,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.