Już ponad 2,5 tysiąca punktów odbioru E-PRZESYŁKI !

Poczta Polska zwiększyła liczbę punktów wydających E-PRZESYŁKĘ o kolejne 984 placówki pocztowe. Obecnie już w 2532 punktach Poczty w całej Polsce można odebrać przesyłkę po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mail.

E-PRZESYŁKA to wygodny sposób na odbiór przesyłki przez Klientów, którzy sami decydują gdzie i kiedy to zrobią. Mogą tego dokonać w dowolnie wybranej placówce Poczty Polskiej z sieci placówek wydających, np. w pobliżu miejsca pracy. Z usługi najczęściej korzystają klienci sklepów internetowych, osoby prowadzące sprzedaż internetową, a także osoby o nienormowanym czasie pracy.

Jak działa E-PRZESYŁKA?

Poczta Polska dostarcza E-PRZESYŁKĘ do placówki pocztowej dowolnie wybranej przez nadawcę (spośród placówek wytypowanych) do trzech dni po dniu nadania. Informację o tym, że przesyłka oczekuje na odbiór, adresat przesyłki otrzymuje poprzez e-mail lub SMS, a przesyłkę może odebrać w dogodnym dla siebie czasie w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia.

Dlaczego E-PRZESYŁKA? 

To jedna z najtańszych opcji dostawy. E-PRZESYŁKA w najniższej kategorii wagowej kosztuje zaledwie 7 zł. Usługa ta jest także jedną z opcji dostawy w serwisie Allegro w ramach tzw. odbioru w punkcie.

Sam wybierasz gdzie odbierasz !

Więcej informacji o E-PRZESYŁCE:

http://www.paczkapocztowa.pl/klienci-biznesowi/uslugi/uslugi-krajowe/e-przesylka

Znajdź najdogodniejszą dla siebie placówkę wydającą E-PRZESYŁKĘ:

http://eprzesylka.poczta-polska.pl

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.