teaser.jpg teaser.jpg

Już ponad 100 tysięcy klientów korzysta z elektronicznego awizo

Elektroniczne awizo przez sms lub e-mail to darmowa usługa z której korzysta już 100 tysięcy klientów Poczty Polskiej. Można ją zamówić w placówce pocztowej i u listonosza. Klienci wybierając te rozwiązanie otrzymują komunikat o oczekującej przesyłce na „komórkę” lub e-mailem. Popularność usługi wynika z potrzeb klientów, którzy dzisiaj oczekują, że większość spraw związanych z usługami masowymi będą załatwiać przez Internet lub sms.

Z udostępnionej przez Pocztę Polską usługi eINFO: awizo korzystają klienci dla których wygodniej jest odebrać elektronicznie informację, najczęściej poprzez sms ( to najpopularniejsza forma wybierana przez klientów) o nadejściu listu poleconego. Jak to działa? Poczta Polska, w przypadku gdy listonosz nie będzie mógł doręczyć listu, wysyła wiadomość z informacją o numerze przesyłki oraz adresem placówki, w której można ją odebrać. Wystarczy udać się do placówki pocztowej i podać otrzymany e-mailem albo sms-em numer listu poleconego, a pracownik Poczty wyda taką przesyłkę.

Poczta oferuje także elektroniczne potwierdzenie doręczenia paczki lub listu. Przy nadawaniu przesyłki należy wpisać numer telefonu komórkowego albo adres e-mail na dowodzie nadania. Wartość takiej informacji to 50 groszy. Sms-em albo e-mailem wysłana zostanie informacja, gdy tylko wysłana przez Klienta przesyłka polecona, przesyłka kurierska Pocztex Ekspres 24, Paczka EKSTRA24, PACZKA24 lub PACZKA48 dotrze na miejsce.

Obie funkcjonalności są pierwszymi z rodziny eINFO, która daje klientom możliwość pozyskiwania informacji związanej z przesyłkami pocztowymi drogą elektroniczną. Strategia Poczty Polskiej w obszarze listów zakłada nacisk na łączenie tradycyjnej korespondencji z mailami oraz coraz większą cyfryzację tego obszaru. Poczta systematycznie dołączą do oferty nowe usługi bazujące na nowoczesnych sposobach komunikacji. eINFO : awizo, ale także platforma Envelo służąca do zakupu usług pocztowych przez Internet czy Strefy 24 z możliwością automatycznego korzystania z usług pocztowych to tylko niektóre z wprowadzonych w ciągu ostatniego czasu korzyści, dzięki którym Poczta Polska zmienia się w firmę nowoczesną, będącą dostępną dla Klientów w każdym miejscu i o każdej porze.

Załączniki

 eInfo awizo.jpg

e_info awizo.jpg

jpg 516,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.