teaser.jpg teaser.jpg

GLOBAL Expres – nowa przesyłka zagraniczna Poczty Polskiej dla eCommerce

Poczta Polska wprowadza dzisiaj specjalną usługę adresowaną do sklepów internetowych oraz firm wysyłających korespondencje za granicę. Firmy, które podpiszą umowę z Pocztą Polską, będą wysyłały za granicę drobne przesyłki na preferencyjnych warunkach.

Przesyłka GLOBAL Expres umożliwia wysyłanie za granicę przedmiotów o wadze nie przekraczającej 2 kg. Nadawca otrzyma potwierdzenie nadania, a odbiorca będzie mógł otrzymać przesyłkę bez konieczności pokwitowania odbioru. Każda przesyłka GLOBAL Expres będzie oznaczona specjalnym logo i opatrzona kodem kreskowym. Dodatkowo nadawca i odbiorca będą mogli monitorować ją przez internet.

Poczta Polska będzie świadczyła usługę GLOBAL Expres w ramach międzynarodowego porozumienia PRIME, który dla klienta oznacza krótki termin doręczenia przesyłki oraz możliwość jej śledzenia. To szczególna korzyść dla klientów branży eCommerce, którzy swoje towary wysyłają za granicę.

- Nowa usługa w obrocie zagranicznym została stworzona specjalnie dla małego i średniego biznesu eCommerce, ale od sierpnia br. będzie dostępna także dla osób indywidualnych. Pozwoli na przesłanie drobnych przedmiotów dopuszczonych do obrotu pocztowego np. płyt CD, książek, czy próbek towarów, które są często zamawiane w sklepach internetowych oraz korespondencji. Mamy nadzieję, że usługa przypadnie do gustu naszym klientom – mówi Kinga Dobrzyń dyrektor w Pionie Rozwoju Usług Pocztowych.

Poczta Polska stawia na obsługę sklepów internetowych i przygotowuje rozwiązania dedykowane dla branży eCommerce. W 2013 r. przesyłki nadawane przez sklepy internetowe odpowiadały za blisko 25% rynku paczkowo-kurierskiego w Polsce, z tej puli Poczta Polska obsłużyła prawie jedną trzecią przesyłek. Z usług Poczty Polskiej korzysta niemal 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poczta chce zwiększać swoją obecność tym sektorze, dlatego w połowie czerwca otworzyła serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący kompleksową obsługę branży eCommerce, m.in. w zakresie obsługi zwrotów oraz usług finansowych i ubezpieczeniowych.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.