Placówka w warszawskiej Galerii Młociny2 Placówka w warszawskiej Galerii Młociny2

Galeria Młociny z nową placówką Poczty Polskiej

Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych – to tylko niektóre atuty nowej placówki Poczty Polskiej oddanej do użytku w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. To 264 placówka pocztowa na terenie stolicy i 15 zlokalizowana w galeriach handlowych.

Zapewnienie klientom szerokiego dostępu usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych to jeden z priorytetów operatora pocztowego. Pomimo stanu epidemii Poczta Polska konsekwentnie rozbudowuje swoją sieć placówek.

Placówka w Galerii Młociny została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, która obowiązuje we wszystkich placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka. Wydzielono także strefę handlową. W placówce można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, wpłacić lub wypłacić pieniądze, opłacić rachunki. Ponadto istnieje możliwość założenia bezpłatnego konta w Banku Pocztowym, zaciągnięcia kredyt lub wykupienia ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można zapoznać się z bogatą ofertą asortymentu, która obejmuje: kartki, karnety, koperty, opakowania, prasę, książki, artykuły biurowe, a także upominki, artykuły dla dzieci, napoje i słodyczy. Placówka jest czynna w dni powszednie i soboty w godz. 9.00-20.00, w niedziele handlowe od 10.00 do godz. 20.00.

Nowa placówka w atrakcyjnej lokalizacji, o odpowiedniej powierzchni oraz przestrzeni do obsługi klientów z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym. Nowe placówki otwieramy tam, gdzie jest zapotrzebowanie na nasze usługi. W związku z tym nie mogło zabraknąć naszego punktu w jednej z największych galerii handlowych w Warszawie  – podkreśla Marek Borowicz, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Warszawie.

W ciągu ostatnich pięciu lat Poczta Polska uruchomiła w Warszawie 45 placówek, między innymi na Dworcu Centralnym, przy ul. Sierakowskiego na Pradze Północ oraz  przy ul. Przyczółkowej w Wilanowie. Systematycznie uruchamiane są także placówki agencyjne. W sumie na terenie stolicy działają 264 pocztowe placówki, 15 z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. Codziennie przesyłki do mieszkańców Warszawy dostarcza około 1300 listonoszy oraz około 400 kurierów. W stolicy czynne są trzy całodobowe placówki – UP 1 przy ul. Świętokrzyskiej 31/33, UP 4 przy ul. Targowej 73 oraz UP 78 przy ul. Belgradzkiej 42.

W ostatnich tygodniach, pomimo pandemii Poczta Polska oddała do użytku nową placówkę w Białymstoku, w Kielcach, Krakowie, Pacanowie (świętokrzyskie) oraz Wińsku (dolnośląskie), z kolei w Malborku uruchomiono placówkę po rewitalizacji. W czerwcu nowe filie urzędów pocztowych zyskały Oświęcim (woj. małopolskie) i Nowa Sól (woj. lubuskie) oraz Zdzieszowice (woj. opolskie), a w maju nową placówkę uruchomiono w Wąwelnie (woj. kujawsko-pomorskie). W całym kraju Poczta Polska posiada ponad 7,6 tys. placówek. To największa sieć świadcząca usługi w kraju.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.