Bilety FlixBusa dostępne w placówkach Poczty Polskiej Bilety FlixBusa dostępne w placówkach Poczty Polskiej

Ferie zimowe na wyciągnięcie ręki – bilety FlixBusa dostępne w placówkach Poczty Polskiej

Szusowanie na nartach w górach, relaksujący spacer nad zimowym Bałtykiem, odprężenie na mazurskim odludziu czy ekscytująca podróż zagraniczna – wszystko to może zacząć się od wizyty w lokalnej placówce Poczty Polskiej, gdzie łatwo i bezpiecznie można kupić bilety autobusowe FlixBusa na atrakcyjne kierunki ferii zimowych.

Dzięki współpracy Poczty Polskiej z FlixBusem w ponad 440 placówkach na terenie kraju można kupić bilety na połączenia autobusowe do najpiękniejszych zakątków Polski i Europy.

Kupno biletu w placówkach Poczty Polskiej jest proste, wygodne i bezpieczne. Wystarczy podać cel podróży, datę oraz kilka innych szczegółów, które ułatwią zaplanowanie wyjazdu. Płatności można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo - w zależności od preferencji klienta. Po opłaceniu rezerwacji jej potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na adres e-mail klienta, na życzenie może też zostać wydrukowane.

Szczegóły dotyczące miejsc sprzedaży biletów można sprawdzić na stronie: https://www.flixbus.pl/uslugi/punkty-sprzedazy-biletow.

FlixBus od 2017 roku intensywnie rozwija swoją siatkę połączeń w Polsce i Europie. Obecnie z Polski pasażerowie mogą bezpośrednio dojechać do ponad 400 destynacji w Polsce i 22 krajach Europy. Przewoźnik wyróżnia się nowoczesną flotą autobusową wyposażoną w wygodne fotele ze sporą przestrzenią na nogi, toalety, bezpłatne Wi-Fi i gniazdka elektryczne. Co istotne, w cenę biletu oprócz bagażu podręcznego wliczony jest większy bagaż rejestrowany o wadze do 20 kg.

Więcej o współpracy Poczty z Flixbusem

Współpraca z FlixBusem jest realizacją misji Poczty Polskiej i zwiększania dostępności ważnych dla klientów usług w całym kraju. W ostatnim czasie Poczta Polska podjęła też kroki mające na celu odświeżenie i unowocześnienie standardu placówek oraz ich oferty. Te działania wpisują się w szerszą wizję przekształcenia Poczty Polskiej w centrum obsługi obywatela - gdzie można nie tylko skorzystać z podstawowych usług pocztowych, ale również załatwić szereg spraw, w tym urzędowych. Celem jest stworzenie przestrzeni, która łączy tradycję z nowoczesnością, oferując bogaty wachlarz różnorodnych usług.

Załączniki

Mapa: placówki Poczty Polskiej z biletami FlixBusa

Mapa: placówki Poczty Polskiej z biletami FlixBusa

png 3,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.