Envelo z tytułem RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2014
Envelo, platforma Poczty Polskiej oferująca usługi pocztowe przez internet, została uhonorowana tytułem Rynkowy Lider Innowacji 2014. Wyróżnienie przyznawane jest innowacyjnym firmom przez redakcję „Strefy Gospodarki”, ogólnopolskiego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Twórcą i operatorem platformy Envelo jest Poczta Polska Usługi Cyfrowe, należąca do Grupy Kapitałowej Poczta Polska.
Platforma Envelo wykorzystująca nowoczesne technologie do świadczenia usług pocztowych przez internet, została wyróżniona tytułem Rynkowy Lider Innowacji 2014. Kapituła Programu w każdej edycji wyłania laureatów, którzy spełniają kryteria nowoczesności i innowacyjności. Wyróżnieni to firmy, które na co dzień korzystają z nowych technologii i skutecznie adaptują je do potrzeb i możliwości polskiego rynku.
Innowacyjność przede wszystkim
– Przyznanie Envelo tytułu Rynkowego Lidera Innowacji 2014 to dowód, że opłaca się inwestować w nowoczesne rozwiązania i technologie. Envelo konsekwentnie realizuje strategię rozwoju e-usług pocztowych. Naszym celem, do którego wytrwale dążymy od samego początku, jest stworzenie miejsca skupiającego wszystkie e-usługi oferowane przez Pocztę Polską – podkreśla Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
Kapituła Programu Rynkowy Lider Innowacji 2014 – jakość, kreatywność, efektywność oceniła kandydatów według jasno określonych kryteriów. Envelo jako laureat programu spełnia najważniejsze wymogi na wysokim poziomie. Inicjatorzy programu docenili ambitny pomysł stworzenia platformy e-usług pocztowych. To unikalne rozwiązanie na skalę światową. Uruchomienie Envelo przyczynia się do zmiany wizerunku Poczty Polskiej i postrzegania jej jako nowoczesnej i innowacyjnej firmy - platforma rozwija się z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych. Kapituła podkreśliła także zorientowanie Envelo na powszechną dostępność e-usług pocztowych świadczonych za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Platforma, której operatorem jest Poczta Polska Usługi Cyfrowe, konsekwentnie wprowadza na polski rynek nowe e-produkty i standardy świadczenia e-usług. Na platformie można zakupić neoznaczki, czyli tradycyjne znaki opłaty pocztowej do wydruku w domu, wysłać neokartkę, czyli pocztówkę dostarczaną do adresata w wersji drukowanej, a także nadać neolist poprzez wpisanie treści online lub dodanie pliku z załącznikiem do wydrukowania i dostarczenia tradycyjnie przez listonosza. Dzięki aplikacji mobilnej można wysłać neokartkę, skorzystać z tradycyjnych usług pocztowych, np. zamówić kuriera Pocztex czy śledzić przesyłkę, a także sprawdzić kod pocztowy i wyszukać placówkę czy skrzynkę na listy w najbliższej okolicy.
– Inwestujemy w naszą platformę i nieustannie testujemy nowe możliwości zarówno na stronie www.envelo.pl, jak i w aplikacji mobilnej. Envelo to marka kojarzona z wygodą i nowoczesnymi rozwiązaniami. Przyświeca nam motto „poczta na biurku, poczta w kieszeni – dodaje Grzegorz Świdwiński. Już niedługo Envelo uruchomi nowe produkty skierowane do klientów biznesowych i indywidualnych. Neoznaczek, neokartka i neolist zyskają zaś nowe funkcjonalności. Rozbudowa oferty to konsekwentnie prowadzone działania wynikające ze strategii Envelo na najbliższe lata.