teaser.jpg teaser.jpg

Envelo przesyła Ostatnie Kostki Milki

W ramach akcji „Komu podarujesz Ostatnią Kostkę”, została udostępniona funkcja przesyłania do wybranej osoby prawdziwej kostki czekolady Milka. Za kompleksową obsługę pocztową odpowiada Poczta Polska Usługi Cyfrowe, działająca pod marką Envelo.

Aby przesłać komuś bliskiemu limitowaną przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka należy wejść na stronę www.fioletowastrona.pl i wpisać kod z opakowania specjalnej tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki i wybrać opcję przesyłki tradycyjnej.

Cały proces - od formularza adresowego na stronie (udostępnionego w formie API do aplikacji neokartki hybrydowej Envelo), poprzez konfekcjonowanie i nadawanie na Pocztę - realizowany jest przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

– Dzięki API do neokartki hybrydowej, czyli tworzonej elektronicznie, a dostarczanej w formie fizycznej przez listonoszy Poczty Polskiej, przed firmami otwierają się ogromne możliwości realizowania szeregu kreatywnych, również spersonalizowanych akcji promocyjno-reklamowych, a dodatkowo przesyłania np. próbek w atrakcyjnych cenach – mówi Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Informacja o Envelo:

Poczta Polska Usługi Cyfrowe (PPUC) to spółka z Grupy Poczty Polskiej, której zadaniem jest rozwój cyfrowych usług pocztowych, dostępnych dla klientów indywidualnych, firm oraz instytucji. Spółka istnieje od 2012 roku, a od 2013 roku funkcjonuje pod marką poczty przyszłości - Envelo.

Wśród usług opracowanych i wprowadzonych przez Envelo są zarówno rozwiązania, które łączą rzeczywistość wirtualną z tradycyjnymi usługami pocztowymi (np.: neoznaczek, neolist, neolist masowy, neokartka, neofaktura), jak i produkty w pełni cyfrowe, tj.: neofaktura elektroniczna, neolist elektroniczny, neorachunki. Ważnymi elementami innowacyjnej platformy komunikacyjnej Envelo są też: Skrzynka Envelo, Konto Zaufane, Cyfrowy Stempel Pocztowy.

Załączniki

 Envelo_logo_GPP.jpg

Envelo_logo_GPP.jpg

jpg 95,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.