teaser.jpg teaser.jpg

Envelo: 1 milion faktur PGE Obrót S.A. wysłanych do klientów

Już ponad 1 milion faktur zostało wysłanych za pośrednictwem specjalnego portalu do obsługi korespondencji PGE Obrót S.A. – jednego z największych dostawców prądu w Polsce. System bazuje na rozwiązaniach platformy Envelo należącej do Grupy Poczty Polskiej. Może on obsłużyć nawet 100 tysięcy przesyłek dziennie. Rozwój usług w zakresie korespondencji masowej to jeden z głównych obszarów strategii Envelo na najbliższe lata.

Envelo, platforma innowacyjnych e-usług pocztowych należąca do Grupy Poczty Polskiej, zbudowało specjalny portal dla PGE Obrót SA. Jest on wyposażony w unikalną w skali polskiego rynku możliwość zarządzania pojedynczą przesyłką. Od momentu jego wdrożenia, 1 lipca 2014 r., wygenerowano i wysłano już ponad milion faktur. Docelowo otrzymywać je będzie około 5 milionów odbiorców prądu. Dystrybucją i doręczaniem korespondencji nadawanej z Envelo zajmuje się Poczta Polska, a wydrukiem Prografix.

PGE stawia na Envelo

–  Pozyskiwanie takich firm jak PGE Obrót S.A. to wynik konsekwentnie realizowanej strategii budowy kompleksowych rozwiązań dla biznesu i nasz duży sukces. Wybór platformy Envelo to dowód, że jesteśmy konkurencyjni i gotowi, by obsługiwać nie tylko sektor MSP, lecz także dużych i bardzo dużych klientów – podkreśla Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, operatora Envelo.

Kontrakt z PGE obejmuje udostępnienie i utrzymanie portalu internetowego umożliwiającego wzajemną wymianę danych pomiędzy stronami oraz obsługę korespondencji. Dzięki temu pracownicy PGE będą mogli skutecznie monitorować cały proces generowania i dystrybucji przesyłek.

PGE Obrót S.A. od wielu lat współpracuje z Pocztą Polską w zakresie świadczenia usług pocztowych. Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, że to wiarygodny i profesjonalny partner. Mamy nadzieję, że i tym razem współpraca z Envelo spełni nasze oczekiwania – mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

Portal szyty na miarę: pełna obsługa korespondencji

Dedykowana kontrahentowi platforma obsługuje 37 szablonów dokumentów (faktur i pism windykacyjnych) oraz 407 rodzajów pism dostosowanych do charakteru korespondencji i kategorii odbiorców. Współpraca obejmuje przygotowanie oraz wydruki dokumentów, sortowanie, kopertowanie i wysyłkę pakietów korespondencji. Przedmiotem umowy jest także nadawanie w imieniu zamawiającego sporządzonych wcześniej przesyłek oraz zapewnienie ich dostarczenia do adresatów. Zakres korespondencji to przesyłki nierejestrowane, rejestrowane oraz rejestrowane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, a także zwroty niedostarczonych listów. W celu zapewnienia obsługi przesyłek poleconych platformę zintegrowano z systemami Poczty Polskiej.

Portal zapewnia masowe generowanie dokumentów gotowych do wysyłki, a także podgląd wydruku wraz z elementami graficznymi PGE. Platforma pozwala także na tworzenie w różnych formatach plików wyjściowych raportów ze sporządzonych dokumentów i ich wysyłki. Zapewnia również monitorowanie informacji o zwrotach oraz obsługuje reklamacje dotyczące realizacji usługi oraz funkcjonowania portalu.

Znaczki, rachunki, listy – wszystko on-line

Platforma Envelo oferuje usługi zarówno dla małych i średnich, jak i dużych firm, czego przykładem jest PGE Obrót S.A. Dedykowana biznesowi Neofaktura umożliwia wysłanie za pośrednictwem Envelo wszystkich faktur, zarówno elektronicznych, jak i papierowych, do wielu odbiorców jednocześnie. Te, które mają być doręczone w formie elektronicznej, trafiają do specjalnej skrzynki na Envelo – Neorachunki. Tradycyjne są zaś automatycznie drukowane i kopertowane, a następnie dostarczane przez listonosza. Ponadto platforma Envelo zapewnia długotrwałą archiwizację dokumentów na serwerach w Polsce.

Przez internet można też skorzystać z wielu innych e-usług pocztowych - kupić neoznaczki, czyli znaczki do samodzielnego wydruku, a także wysłać neokartkę czy neolist. Envelo to także aplikacja mobilna na Androida, iOS i Windows Phone, dzięki której można wysłać neokartkę, a także skorzystać z tradycyjnych usług pocztowych takich jak śledzenie przesyłki.

Więcej: Envelo.pl

O kontrakcie: PGE ponownie klientem Grupy Poczty Polskiej. Nowoczesna usługa dla energetyków

Załączniki

 PGE Envelo.jpg

PGE Envelo.jpg

jpg 1,9 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.