ENEA wybrała Pocztę Polską

Poczta Polska podpisała trzyletni kontrakt z Grupą Kapitałową ENEA na obsługę dostarczania korespondencji masowej i kancelaryjnej. Wartość umowy wynosi prawie 35 ml zł.

Przedmiotem zapytania i późniejszych negocjacji były przesyłki listowe nierejestrowane i polecone, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie na terenie kraju i zagranicy, odbiór korespondencji, a także przesyłki marketingowe i druki bezadresowe. Umowa została podpisana 30.06.2014 r., a weszła w życie z początkiem lipca. Poczta będzie dostarczać każdego roku około 2 mln listów poleconych, 5 mln przesyłek nierejestrowanych i kilka tysięcy przesyłek kurierskich, głównie na terenie kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i zachodniopomorskiego.

- Dzięki zadowoleniu Klienta z usług świadczonych przez Pocztę, zostaliśmy ponownie zaproszeni do rozmów. Cieszymy się, że Grupa Kapitałowa  ENEA okazała nam zaufanie. To największe wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego wysiłku - mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

To już drugi w tym roku przetarg na usługi dla operatora energetycznego, który wygrała Poczta. W czerwcu spółka podpisała  dwuletnią umowę o wartości prawie 50 mln zł z polską firmą energetyczną PGE Obrót SA. W 2013 r. Poczta wygrała prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.