wp-o2-pewna dostawa-twojego idealnego prezentu-970x300px wp-o2-pewna dostawa-twojego idealnego prezentu-970x300px

Dostarczamy z miłością! Ruszyła nowa, walentynkowa kampania reklamowa usługi Pocztex – Odbiór w Punkcie

Poczta Polska promuje Pocztex – Odbiór w Punkcie, w kanałach digital. Właśnie ruszyła najnowsza kampania walentynkowa pod hasłem „Dostarczamy z miłością”. Jej głównym celem jest pozyskanie kolejnych odbiorców sztandarowej usługi kurierskiej Poczty Polskiej, realizowanej poprzez największą w kraju sieci 17 000 parterkach punktów odbioru przesyłek. Kampania jest kolejnym elementem prowadzonych od września ubiegłego roku działań komunikacyjnych dotyczących usługi Pocztex. Rozpoczęła się 7 lutego i zakończy w Walentynki.

Kampania opatrzona jest hasłem „Dostarczamy z miłością”. Ma przyjazny, emocjonalny charakter, nawiązujący do dnia św. Walentego, a więc jednego z najpopularniejszych świąt w kalendarzu. Na banerach umieszczone zostało specjalnie zaprojektowane logo: PACZKOVE, nadające ciepły, personalny wymiar.

Przekaz reklamowy koncentruje się głównie na możliwości wyboru dogodnego sposobu odbioru przesyłek e-commerce w ramach największej w kraju sieci 17 000 parterkach punktów odbioru, którą dysponuje Poczta Polska. Reklama zachęca do skorzystania z usługi, budując jednocześnie przyjazny nastrój, ściśle powiązany z promocją marki.

Celem kampanii jest dotarcie do klientów robiących zakupy drogą online, a także sprzedawców internetowych. Banery będą emitowane w najpopularniejszych portalach internetowych. Przewidziane są także emisje display i wideo w mediach społecznościowych.

Walentynkowa kampania stanowi kontynuację wielokanałowej strategii marketingowej, którą Poczta Polska obrała w 2021 roku w ramach umacniania swojej pozycji na rynku usług KEP (przesyłki kurierskie, paczkowe, pocztowe) oraz rynku logistyki realizowanej dla klientów e-commerce. Zwieńczeniem założeń strategicznych stało się wprowadzenie kluczowych zmian w ramach usługi kurierskiej Pocztex. Nowy Pocztex przeszedł gruntowną przemianę w zakresie uproszczenia oferty, wyboru kanałów dostaw i nowych standardów doręczenia.

Modyfikację ofertową poprzedziły zmiany identyfikacji wizualnej marki – lifting logo, rebranding strojów i wyposażenia kurierów. Jednym z głównych celów tych działań, w ramach obranej strategii marketingowej, jest wzmocnienie wizerunku marki Pocztex - zmiana jej postrzegania, odmłodzenie, pokazanie marki nowoczesnej, przyjaznej, budzącej zaufanie wśród klientów, a także oferującej najwyższy standard usług.

Od września 2021 roku Poczta Polska przeprowadziła dwie kampanie promujące nową odsłonę usługi kurierskiej Pocztex: „Otwórz się na Pocztex” oraz „Do wyboru, do odbioru!”.

Załączniki

Kampania reklamowa Pocztex

Kampania reklamowa Pocztex

jpg 138,6 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.