Dekodery zamówisz w placówce pocztowej i u listonosza

Poczta Polska jest gotowa do współpracy z producentami i dystrybutorami usług i produktów. Przykładem takiego modelu biznesowego będzie możliwość złożenia zamówienia na dekodery i anteny do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej w placówkach pocztowych i u listonoszy.

Gęsta sieć placówek pocztowych, armia listonoszy i ogólnokrajowy system logistyczny. Proponowany model współpracy Poczty Polskiej z partnerami biznesowymi opiera się na połączeniu tych elementów. Przykład? Z potencjału Poczty Polskiej chcą skorzystać producenci i dystrybutorzy dekoderów i anten do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej.

Co oferuje Poczta Polska?

Sprzedażą dekoderów będą zajmowali się producenci i dystrybutorzy. Poczta Polska w tym przypadku wesprze producentów zbierając na ich zlecenie zamówienia na dekodery. Jak to ma wyglądać w praktyce? Klienci będą mogli wypełnić na poczcie lub u listonosza specjalny druk zamówienia, w którym określą jaki dekoder chcą zamówić. Poczta oferuje także współpracującym z nią partnerom biznesowym możliwość pozyskiwania zamówień poprzez pocztową infolinię. Zamówienie zostanie przekazane przez Pocztę do producenta lub dystrybutora, z którym Poczta Polska ma zawartą umowę. Producent zapakuje i nada na poczcie dekoder. Następny krok to dostarczenie urządzenia pod wskazany przez klienta adres przesyłką pobraniową. Drugi model współpracy przewiduje magazynowanie sprzętu, pakowanie i wysyłkę dekoderów po stronie Poczty Polskiej.

Biznesowe wsparcie

Poczta Polska w ramach umowy roześle także materiały reklamowe i informacyjne, docierając do wszystkich gospodarstw domowych w kraju.
- Współpraca w zakresie pozyskiwania zamówień na dekodery jest elementem strategii rozwoju naszych relacji z klientami biznesowymi. Jesteśmy przygotowani do udostępniania takiego modelu także innym partnerom. Oferujemy profesjonalne wsparcie procesów sprzedaży dzięki pełnej obsłudze pozyskiwania zamówień i dostarczaniu ich do klientów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.