Cyfrowi uprzywilejowani, czyli Poczta Polska ze specjalną ofertą dla klientów korzystających z usług internetowych
Poczta Polska wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów korzystających z usług paczkowych. Klienci cyfrowi płacą mniej i oszczędzają czas. Obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych. Przy dedykowanych, specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można sprawniej odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.
Nowe rozwiązanie typu fast track zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierską, ekspresową i paczkę) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką. Szczegółowa lista placówek znajduje się na stronie Poczty.
- Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Spółka chce być nadal jednym z liderów rynku KEP w Polsce. W związku z tym oferujemy cały szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Jednym z takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Z nowej oferty Poczty Polskiej będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania - we własnym zakresie - nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki.
- Poczta Polska znajduje się w ścisłej czołówce firm o największym wolumenie przesyłek KEP. Wprowadzając nową usługę Spółka dąży do usprawnienia usługi kurierskiej, która jest kluczowa dla sektora e-commerce oraz klientów, którzy coraz częściej korzystają z e-zakupów – dodaje Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100 -120 mld zł.