Placówka_Poczty_Polskiej(2).jpg Placówka_Poczty_Polskiej(2).jpg

Cyfrowi uprzywilejowani, czyli Poczta Polska ze specjalną ofertą dla klientów korzystających z usług internetowych

Poczta Polska wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów korzystających z usług paczkowych. Klienci cyfrowi płacą mniej i oszczędzają czas. Obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych. Przy dedykowanych, specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można sprawniej odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Nowe rozwiązanie typu fast track zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach  klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierską, ekspresową i paczkę) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką. Szczegółowa lista placówek znajduje się na stronie Poczty.

- Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Spółka chce być nadal jednym z liderów rynku KEP w Polsce. W związku z tym oferujemy cały szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Jednym z  takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. 

Z nowej oferty Poczty Polskiej  będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia  wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania - we własnym zakresie  - nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki.

 - Poczta Polska znajduje się w ścisłej czołówce firm o największym wolumenie przesyłek KEP. Wprowadzając nową usługę Spółka dąży do usprawnienia usługi kurierskiej, która jest kluczowa dla sektora e-commerce oraz klientów, którzy coraz częściej korzystają z e-zakupów dodaje Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100 -120 mld zł.

 

 

 

 

Załączniki

Placówka_Poczty_Polskiej(1).jpg

Placówka_Poczty_Polskiej(1).jpg

jpg 1,8 MB Pobierz
Placówka_Poczty_Polskiej(2).jpg

Placówka_Poczty_Polskiej(2).jpg

jpg 1,7 MB Pobierz
Lista placówek_fast track.pdf

Lista placówek_fast track.pdf

pdf 405,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.