Cyfrowa mapa Polski – nowość na stronach Poczty Polskiej

W styczniu strony internetowe Poczty Polskiej  wzbogaciły się o nową funkcjonalność, pozwalającą określić odległość między dwoma miejscowościami. Cyfrowa mapa Polski to udogodnienie dla klientów korzystających z usługi Pocztex.

Aplikacja oblicza odległość pomiędzy miejscem nadania, a miejscem doręczenia przesyłki. Tym samym umożliwia w łatwy i szybki sposób wyliczenie opłaty za przesyłkę, która uzależniona jest od liczby kilometrów.

Jak to działa?
Aby wyznaczyć trasę pomiędzy dwiema miejscowościami, w formularzu należy podać nazwę miejscowości początkowej (w miejscu Start) oraz docelowej (w miejscu Meta).  Program natychmiast obliczy odległość podaną w kilometrach – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP. 

Cyfrowa mapa Polski dostępna jest na stronie http://www.pocztex.pl/pocztex/mapa-cyfrowa/.

Pocztex – szybko, sprawnie… do usług!
Pocztex od 1 września ma nową, atrakcyjną ofertą. Bardzo dobra jakość, niskie ceny, gwarantowana terminowość, realizacja usługi przez kurierów od drzwi do drzwi, szeroka dostępność oraz ubezpieczenie w cenie usługi - to wachlarz rozwiązań proponowanych przez Pocztę, który powstał z myślą o komforcie klienta.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.