klienci wybierają Pocztex klienci wybierają Pocztex

Branże jubilerska, health&beauty i aukcyjna wybierają Pocztex

Nowa jakość i wizerunek, a także szybsza obsługa i prostsza oferta sprofilowana pod oczekiwania klientów biznesowych i indywidualnych, to główne atuty tegorocznej odsłony Pocztexu - sztandarowej usługi kurierskiej Poczty Polskiej. Do grona klientów komercyjnych, którzy pomimo ostrej konkurencji na rynku zdominowanym przez podmioty zagraniczne, wybrali nowy Pocztex, dołączyły kolejne firmy z branży jubilerskiej, health&beauty i aukcyjnej.   

Średnioroczne wzrosty rynku KEP na poziomie 15–16% tworzą dogodne warunki do rozwoju usług kurierskich. Multikanałowość w zakresie wyboru dogodnej formy odbioru przesyłki, czy wprowadzanie prokonsumenckich zmian w usłudze Pocztex dedykowanej klientom biznesowym, to kierunki strategiczne w stronę pełniejszego wykorzystania potencjału, jakim dysponuje Poczta Polska. Dzięki modernizacji infrastruktury i optymalizacji procesów, jakość usług świadczonych przez największą Spółkę logistyczną w kraju sukcesywnie wzrasta, podobnie jak i grono zadowolonych klientów. 

Dzięki uproszczonej, dostosowywanej do oczekiwań biznesu oferty Pocztex, ze standardem doręczeń D+1 (następnego dnia po nadaniu przesyłki) i D+0 (w dniu nadania, w wybranych miastach), usługa kurierska Poczty Polskiej zyskuje kolejnych odbiorców komercyjnych.

– Nowy Pocztex przyspieszył i stał się nowocześniejszy oraz bliższy klientom, spełniając wymagające kryteria rynkowe, nie tylko w kontekście obsługi klientów indywidualnych, ale także biznesu. Cieszymy się, że grono naszych partnerów zasilają spółki i firmy z różnych branż, gdyż stanowi to dowód, że spełniamy wysokie standardy oczekiwanej obsługi podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Do grona klientów, którzy od grudnia br. będą korzystać z Pocztexu, dołączyła firma Apart – lider rynku jubilerskiego w Polsce, posiadający obecnie blisko 200 salonów na terenie całego kraju. Dynamiczny rozwój firmy Apart, prowadzący do osiągnięcia pozycji wiodącej w swojej branży, zaowocował wieloma przyznanymi spółce nagrodami i wyróżnieniami. Apart współpracuje z Pocztą Polską od wielu lat. Dotychczas klient ten korzystał głównie z oferty w zakresie doręczeń przesyłek listowych. Obecna współpraca została rozszerzona o wymianę drogą kurierską dokumentacji pomiędzy centralą spółki Apart, a jej salonami firmowymi.

LR Health & Beauty Systems, to jedno z wiodących europejskich przedsiębiorstw sprzedaży, działające poprzez wielopoziomową sieć przedstawicieli oferujących szeroki asortyment produktów zdrowotnych, kosmetycznych i pielęgnacyjnych. LR jest ekspertem w swojej branży oraz jednym z największych producentów produktów przygotowywanych na bazie aloesu na świecie. Spółka korzysta wyłącznie z oferty door-to-door, która w ramach zawartej z Pocztą Polską umowy, będzie realizowana w standardzie D+1 (następnego dnia po nadaniu) usługą kurierską Pocztex.

Dom Aukcyjny Polswiss Art Sp. z o.o. korzysta z usług listowych Poczty Polskiej już od 2014 r. W listopadzie br., klient zdecydował rozszerzyć zakres współpracy ze Spółką o przesyłki kurierskie, obsługiwane w ramach nowej oferty Pocztexu. Pocztowi kurierzy doręczą katalogi Domu Aukcyjnego Polswiss Art do klientów VIP. Klient ma także możliwość skorzystania z innych usług, jakie oferuje nowa odsłona Pocztexu. 

Rozwój KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczkowe) dla dynamicznego sektora eCommerce – to jedno z kluczowych i ujętych w strategii obranej na lata 2021–2023 zadań Poczty Polskiej. Spółka zakłada podwojenie przychodów z tytułu świadczenia usług na rynkach wzrostowych.

Załączniki

klienci wybierają Pocztex

klienci wybierają Pocztex

png 793,5 kB Pobierz
Pocztex-2

Pocztex-2

jpg 9,2 MB Pobierz
Pocztex-4

Pocztex-4

jpg 11,2 MB Pobierz
Pocztex-1

Pocztex-1

jpg 12,7 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.