teaser.jpg teaser.jpg

Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. Rozwiązania oferowane przez Pocztę Polską pomogą im sprostać nawet najbardziej zaskakującym życzeniom klientów.

Zabawne dialogi, nieprzewidziane sytuacje i chwile napięcia między prowadzącym wspólny biznes rodzeństwem będą tłem dla prezentacji usług i produktów Poczty dla e-handlu. Kolejne odcinki miniserialu będą emitowane co dwa tygodnie na stronie ecommerce.poczta-polska.pl oraz oficjalnym kanale Poczty Polskiej w serwisie YouTube: youtube.com/pocztapolska.

 – Z usług Poczty Polskiej skorzystało już 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poprzez nową kampanię chcemy ich przekonać, że warto zostać z nami na stałe, poinformować o nowych usługach oraz wyjść z ofertą do klientów, którzy jeszcze z nami nie współpracowali. Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej.

W czerwcu Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Koncept kreatywny kampanii „Poczta Polska dla eCOMMERCE” przygotowała agencja reklamowa CAM Media, za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiadał dom mediowy Mindshare. W kampanii zastosowano narzędzia performance marketingu i audience planningu wsparte działaniami SEO. Kreacje wykorzystywane w kampanii zsynchronizowane są z formatami video i będą zmienianie wraz z premierami kolejnych treści na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Promocja filmów video w serwisie YouTube zakłada m.in. formaty: pre-roll, masthead i zwiastun. Kampania realizowana będzie także m.in. na serwisie Allegro, gdzie obejmie niestandardowe formaty i performance marketing.

Zobacz film:

Bracia Komersowie, odcinek 1

Kanał Youtube Poczty Polskiej:

Poczta Polska na Youtube

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.