teaser.jpg teaser.jpg

Bezpłatny Internet WiFi w urzędach Poczty Polskiej województwa pomorskiego

Klienci Poczty Polskiej i mieszkańcy Pelplina mogą korzystać z darmowego Internetu WiFi. W 55 placówkach pocztowych na terenie województwa pomorskiego, w tym w popularnych nadmorskich miejscowościach turystycznych, jest już dostępny darmowy Internet. Narodowy Operator Pocztowy chce w ten sposób pomóc w cyfryzacji społeczeństwa, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony technicznie lub ekonomicznie. 

 – Poczta Polska oprócz najwyższej jakości usług pocztowych, kurierskich, logistycznych i finansowo-ubezpieczeniowych, posiada również wszelkie narzędzia, aby realizować zadania na rzecz państwa w zakresie e-administracji. Udostępnienie darmowego Internetu WiFi w 850 placówkach pocztowych, a docelowo we wszystkich lokalizacjach, to kolejny dowód na to, że Poczta Polska zmienia się na naszych oczach - od tradycyjnego operatora pocztowego do firmy oferującej bezpieczne, powszechne i nieodpłatne rozwiązania cyfrowe na terenie całego kraju – powiedział Kazimierz Smoliński, sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i budownictwa.

 Poczta Polska z powodzeniem zrealizowała pierwszy etap projektu darmowego dostępu do sieci WiFi, zapewniając bezterminowy dostęp do bezprzewodowego Internetu w ponad 850 placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Aby korzystać z darmowego połączenia, wystarczy wybrać na ekranie urządzenia mobilnego siec o nazwie „Poczta Polska”, bez konieczności wpisywania dodatkowych haseł. Klienci korzystający w ten sposób  z sieci, będą także proszeni o wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam.

 - Przekazanie klientom sieci hot spotów z darmowym dostępem do Internetu to ważny element procesu cyfryzacji Poczty Polskiej. To również nowy, istotny kanał promocji usług pocztowych, który pozwala na dotarcie z komunikatem bezpośrednio do jego odbiorcy. W przyszłości planujemy rozbudować projekt WiFi
o dodatkowe funkcjonalności takie jak ankieta czy zbieranie informacji o preferencjach klientów i danych statystycznych. Pozwoli to nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i zaoferować usługi adekwatne do ich oczekiwań
– podkreśla Paweł Skoworotko, członek zarządu Poczty Polskiej.

 Poczta Polska we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji przygotowuje rozwiązania, które ułatwią obywatelom korzystanie z usług świadczonych przez państwo. Sercem tego systemu ma być portal obywatel.gov.pl.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.